Skip to main content
Vraag

bang dat ik zwanger ben…

  • 17 July 2024
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Hey Ben ik weer..

dus… mijn vriend is klaar gekomen op men bil en t sperma glipte naar beneden nu ben ik dus bang dat dit mij zwanger kan maken… iemand die me gerust kan stellen aub??

groetjes

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoiii,

Als dit korter dan 3 dagen geleden was, ren of fiets of wat dan ook naar de apotheek en haal een morning-afterpil en gebruik deze zo snel mogelijk, dan kan zwangerschap hopelijk voorkomen worden.

Groetjes, justGhast

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Geen zorgen, ik begrijp dat je je zorgen maakt, maar de kans dat je zwanger raakt van sperma dat op je bil terechtkomt en naar beneden glijdt, is erg klein. Zwangerschap ontstaat wanneer sperma in de vagina terechtkomt en een eicel bevrucht. Als het sperma niet direct in de buurt van de vaginale opening is gekomen, is de kans op zwangerschap zeer gering.

Het is altijd een goed idee om voorbehoedsmiddelen te gebruiken om ongewenste zwangerschappen te voorkomen en om je gerust te stellen. Als je je toch nog zorgen maakt, kun je altijd een zwangerschapstest doen of met een volwassene of professional praten.

Hopelijk stelt dit je een beetje gerust!

Groetjes, Hackalive 

Badge

Heyy, ja ik slik zelf de pil en ben dus gewoon veilig maar ja soms vergeet ik t wel eens.. en hij heeft me ook wel schoongemaakt daarna met een handdoek maar aangezien t letterlijk naar men vagina opening gleed flipte ik hem helemaal.. zit er over na te denken morgen toch voor de zekerheid de MAP te halen! Ik kan t maar beter gedaan hebben maar ergens maak ik me minder zorgen ik heb me expres ook niet meer aan mezelf gezeten puur zodat ik t ook niet naar binnen kon duwen dus ik hoop dat t verder goed zit! Dankjewel 

Reageer