Bang dat het niet hetzelfde is als eerst met vriend

  • 11 January 2021
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hoi iedereen,

Ik zit nu al bijna 11 maanden in relatie met mijn vriend. We hebben ondertussen al meerdere ups en downs gehad, zoals normaal is. Laatste tijd ben ikzelf weer een beetje down gegaan. Wat jij ook heeft gemerkt, maar ik wist toen zelf nog niet zo goed wat er aan de hand was in mijn hoofd.

Gisteren heb ik hem gebeld, om te zeggen dat ik niet goed meer weet wat ik voel. (Het kon niet anders dan bellen). Onze relatie voelde meer als een vriendschap. Hij had dit gevoel ook, maar hij was nog wel vrij zeker over het hebben van gevoelens. Nu hebben we erover gepraat en hebben we na lang ‘overleg’ gezegd dat we verder met elkaar verder gaan, maar als het deze situatie weer voorbij komt, stoppen we ermee.

Ik ben nu alleen heel bang dat de relatie niet meer hetzelfde is als eerst. Dat het ongemakkelijk word en dan we niet weten hoe we ons moeten gedragen. Nu zijn we nog heel jong, maar ik wil hem niet kwijt. Vanavond zie ik hem weer in real life. Heeft  iemand ervaring hiermee of iets van advies?

 

Groetjes,

Anoniempjevandaagx

 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Heeejj, 

ik heb geen ervaring hiermee maar wel een soort advies denk ik:

1 ik zou proberen om zo normaal mogelijk te doen dus gewoon samen filmpie kijken, afspreken

2 Misschien kan je het ook gewoon bespreken dat je wil dat alles normaal is en dat je nogsteeds van hem houd en dat je niet wil dat het anders wordt

3 als het blijkt dat het toch ongemakkelijk is dan is dit misschien niet de perfecte jongen voor jou, ik wil natuurlijk niet dat ik je nu laat twijfelen maar het is beste wat je dan kan doen is een break-up

hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen en misschien vind je het niks dat kan ook whahah

Liefs xx

Reageer