Skip to main content
Vraag

Bang dat er nooit iemand op mij zal vallen

Forum|alt.badge.img+1

Ja ik hou het kort.

Ik ben bang dat er nooit iemand op mij zal vallen.(figuur dan)

Iemand tips of zoiets?

Bedankt alvast

7 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 62 reacties
  • 22 maart 2025

Figuurlijk*

AanNOonNOonNIieEMm
Forum|alt.badge.img+1

Hey heyyy

Snap ik hoor. Ik heb zelf ook nooit een vriendje gehad terwijl bijna iedereen die ik ken een relatie heeft. Ik ben  13, bijna 14.  

Ik zou niet weten waaraan het ligt en ik vind mezelf ook niet echt bepaald knap.

Ik denk hier veel over na en ben tot een conclusie gekomen: zelfverzekerd zijn is the key. Kijk maar naar populaire mensen (bijv in de klas of gewoon op school). De meeste zijn niet veel mooier dan de rest, maar doordat ze zo enorm zelfverzekerd zijn maken ze zichzelf aantrekkelijk.

Dat is mijn conclusie maar ik weet niet of dit echt werkelijk waar is maar ik ben ervan overtuigd dat het wel kan kloppen…. 

Groetjesss

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 21 reacties
  • 23 maart 2025

Gewoon kijken wat er op je pad komt. Wees geduldig 

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3309 reacties
  • 23 maart 2025

Hoi,  het zal je verbazen hoe snel je de ware tegenkomt! 😉 Maar vooral ook hoe onverwacht. Ik vond mezelf wat jaartjes geleden absoluut niet de jongen die ooit verkering zou krijgen.. ik dacht echt dat iedereen voor zou gaan en ik kansloos zou achter blijven ☺️ maar dat viel reuze mee. En weet je, het is misschien ook een goed teken dat je niet door de eerste de beste wordt aangesproken. Misschien ben je wel juist bijzonder genoeg om daar eens rustig de tijd voor te nemen en dan een geweldige liefde tegen het lijf te lopen.  Tijd genoeg nog hoor! Ik zou me geen zorgen maken, zeker weten dat je iemand ontmoet en de 🥰 toeslaat ! Bij de een duurt dat misschien iets langer dan bij de ander maar op onze leeftijd hebben we eigenlijk sowieso nog tijd genoeg toch? Het komt echt goed! 

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 275 reacties
  • 24 maart 2025

Heb ik ook

maar ze zeggen dan altijd dat je uiteindelijk iemand vindt 

• Net nieuw
  • 3 reacties
  • 28 maart 2025

Hoi! ik snap dat het vervelend voelt, maar er is niks mis met jou of met jou lichaam. Het komt dus niet door jou, je moet gewoon geduldig zijn tot dat er iemand komt die jou ook leuk vind!😊 ik weet zeker dat er vast ooit iemand komt! Ik denk dat het het aller belangrijkste is als je gewoon lekker jezelf blijft! Het komt vast wel goed!! 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 21 reacties
  • 31 maart 2025
AanNOonNOonNIieEMm schreef:

Hey heyyy

Snap ik hoor. Ik heb zelf ook nooit een vriendje gehad terwijl bijna iedereen die ik ken een relatie heeft. Ik ben  13, bijna 14.  

Ik zou niet weten waaraan het ligt en ik vind mezelf ook niet echt bepaald knap.

Ik denk hier veel over na en ben tot een conclusie gekomen: zelfverzekerd zijn is the key. Kijk maar naar populaire mensen (bijv in de klas of gewoon op school). De meeste zijn niet veel mooier dan de rest, maar doordat ze zo enorm zelfverzekerd zijn maken ze zichzelf aantrekkelijk.

Dat is mijn conclusie maar ik weet niet of dit echt werkelijk waar is maar ik ben ervan overtuigd dat het wel kan kloppen…. 

Groetjesss

Ja heyy thx hiervoor (niet m’n post but still thx)

maar klein probleempje ik heb zo’n fucked up social anxiety terwijl ik wel in echt 8 verschillende vriendengroepen zit met in totaal richting de 60-80 mensen (give or take)

heb je daar mss ook tips voor?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen