Vraag

aziatische meisjes

  • 29 April 2020
  • 4 reacties
  • 170 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heeyyy,

(Alleen voor de jongens)

ik vroeg me af of jongens aziatische meisjes leuk/knap/aantrekkelijk vinden. Zouden jullie een relatie nemen met een chinees of vietnamees meisje of iets in die richting? Ik heb het gevoel dat dat de reden is dat jongens me nooit leuk vinden maar t kan ook aan mij liggen. Dus vinden jullie aziatische meisjes leuk?


4 reacties

hoi. Ik ben non binair dus houd in dat ik niet weet welk geslacht ik ben of voel. Maar goed naar jou vraag, Aziatisch meisje super hoor. Ik zou niet weten waarom. Kijk het ligt gewoon makkelijk. Iedereen vind de ware wel.  Maar waarom denk jij dat jongens Aziatisch niet aantrekkelijk vinden. 

Of jou 

hoi. Ik ben non binair dus houd in dat ik niet weet welk geslacht ik ben of voel. Maar goed naar jou vraag, Aziatisch meisje super hoor. Ik zou niet weten waarom. Kijk het ligt gewoon makkelijk. Iedereen vind de ware wel.  Maar waarom denk jij dat jongens Aziatisch niet aantrekkelijk vinden. 

 

 

 

Heyy

Tuurlijk wel, niet alle oosterse mensen zijn lelijk! Er bestaan hele knappe chinezen hoor. En trouwens, knap of niet knap, whatever. Je zult toch niet samen zijn met iemand die je knap vindt maar die een stom karakter heeft? Maar om je gerust te stellen. Er bestaan zeker wel knappe Aziatische meiden!

Groetjs

Kaas123

Hoi,

Ik ben gewoon een Nederlandse jongen, maar ik vind ook zeker aziatische/chineze meisjes aantrekkelijk. En ik weet wel zeker dat meer jongens dat hebben. Ik denk dat je daar niet onzeker over hoeft te zijn.

Groeten,

TheColorGreen

Reageer