Vraag

autisme/lief

  • 7 August 2023
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hallo,

 

Ik heb autisme en heb moeite met prikkels, ik haat het om ongewenst aangeraakt te worden. Mijn familie zegt dan altijd dat ik nooit een lief moet hebben dan en dat ik nooit seks kan hebben. Ik kan alleen niet goed uitleggen aan mijn familie waarom dit wel gewoon kan en waarom ik dan mijn partner wel toestemming zou geven om me aan te raken en niet mijn familie. Kan iemand mij helpen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Zeg ze gewoon zoals je het hier zegt. Dat het wel kan en dat je bepaalt aan wie je toestemming om je aan te raken.

Maar ja, als ze het echt niet willen snappen zou ik er geen moeite meer voor doen het ze uit proberen te leggen.

Reputatie 2
Badge

Ik heb precies hetzelfde maar je moet je ook fijn voelen bij die persoon ik bedoel ik haat het om aan geraakt te worden maar ik laat het mijn moeder toe omdat ik me bij haar volledig op mijn gemak voel en ja ik klinkt als een moeder kindle maar mijn punt is zeg ze gewoon dat het kan en het ook mogelijk is en anders zeg ze dat het gwn jou leven is en jij weet het beste wat je wel en niet kan

Reageer