AUB IEMAND HELP! WAT MOET IK DOEN(gevoelens)

  • 12 December 2019
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey aub ik heb echt hulp nodig,  ik heb een meisje op snap en eerst hadden we echt maar korte kleine gesprekken. We reageren wel op elkaars foto altijd bij mij en ik op haar ook dus we vinden elkaar wel knap qua uiterlijk zeker.  Maar ik praat niet met haar alleen ik wil dat heel graag ,ik wil HAAR ook heel graag..!  Ze woont in mijn buurt is wel wat ouder 2 jaar en we kennen dezelfde mensen enzo.  Dus we kennen elkaar ook via internet en praten daar ook alleen op.  Alleen ik wil weer een gesprek met haar hebben probleem is ik begin het altijd en wil ook dat zij begint  hoe moet ik haar aandacht krijgen en ervoor zorgen dat ze eens begint? :( ik weet het allemaal niet meer. ( en ja ik ben zelf ook een meisje we zijn allebei bi) en ik ben altijd heel verlegen en bang dat ze niet terug reageert  of dat ik iets verkeerds zeg AUBBB IEMANDDD

 

alvast bedankt

 

 

 


2 reacties

Hallo AnoM16 :)

Ik denk dat ze wel blijft reageren, soms is ze misschien niet bezig daarmee en reageert ze  misschien eventjes niet. Wel leuk dat je verliefd op haar bent, hopelijk is ze ook verliefd op jou. Ik kan je verwijzen naar een website waar je redelijk kan checken of het wederzijds is: https://sense.info/nl/liefde-en-relaties/verliefdheid-en-versieren/het-wederzijds

-Dr8gon99

Ik zou gwn eerlijk zijn en zegge van kijk ik begin altijd een gesprek en vind met jou praten heel leuk maar mss moet jij ook is een gesprek starten want nu lijkt het alsof jij eigenlijk niet wil praten met mij 

dat zou ik doen maar kies maar 

grts 

Reageer