Skip to main content

Aseksueel?

• May 23, 2025
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Ik ben nogal in de war. Ik heb compleet geen behoefte aan seks en kan me het niet voorstellen dat ik dat ooit met iemand zou doen, maar daartegenover wil ik het wel? Maar ik vind het ook goor en heb geen enkele neiging om überhaupt iets in de richting van dat te doen like ik hoor al deze verhalen over mensen van mijn leeftijd die seks hebben en zoenen en masturberen en wat dan ook, en het voelt gwn alsof er iets kapot is aan mij dat ik dat niet wil? Maar ook weer wel idk ik snap er geen ene flikker van maarja. En dan komt er ook nog eens bij dat ik een emo tiener was die besloot haar hele lichaam onder te snijden dus als ik ooit wel een relatie heb met iemand dan ga ik dat ook weer uit moeten leggen, want deze littekens zijn te fucking groot om weg te gaan wtf ik haat mezelf maarja het zal wel 

4 reacties

• May 23, 2025

Dat je geen behoefte hebt aan seks betekent niet dat er iets kapot is aan je. Het zou best kunnen dat je aseksueel bent maar waarom zou je er een label op plakken?

• May 23, 2025

Idk bro ik ben gwn confused 

Yasmientje
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • May 24, 2025

Hoi ​@JustMeeeeeeeeeeeeee ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Yasmin, (De Kindertelefoon) 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 24, 2025

Heyy,

als jij geen behoefte hebt aan sex of dingen in die richting zou kunnen betekenen dat je asexueel bent ja, maar dat veranderd niet iets ofzo. Je benoemt puur wat je gevoel is, of wat je dus eig niet hebt. Ik heb exact hetzelfde en het kan altijd weer veranderen als je ouder bent of iemand vind waarbij je je veilig voelt. Ik zou je vooral niet druk maken over wat de naam is of het label.

groetjess