appmaatje

  • 5 January 2018
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb sinds begin dit schooljaar contact met een jongen uit mijn klas.
We appen veel, maar dan ook echt best wel veel.
Sinds kort weet ik dat hij mij leuk vind, ik vind hem dus echt niet leuk.
Soms maakt hij ook echt van die jongens opmerkingen (vaak seksistisch )
Ik kan daar niet tegen en dan zeg ik ook tegen hem dat ik geen jongen ben en dat ik het kut vind als hij zulke opmerkingen maakt.
Ik weet niet zo goed of ik moet stoppen met appen met hem.
Want hij heeft wel nare dingen gedaan (qua opmerkignen dan) maar ik vind hem wel gewoon aardig.
Iemand tips? het is ook lastig want ik zie hem 5 dagen in een week

1 reactie

hey Helpertje010,

Wat vervelend dat deze jongen zulke nare opmerkingen maakt. Je moet in deze denk ik je eigen keuze maken.
Je vind hem niet leuk en weet dat hij je wel leuk vind, wat dat de gaat is het voor hem waarschijnlijk handig dat je afstand neemt, zodat je hem geen valse hoop geeft. Daarnaast geef je aan dat je aangegeven hebt dat je zijn opmerkingen naar vindt, dat is heel goed. Als hij dat daarna vervolgens niet zou doen dan is het ook een reden te stoppen met appen om hem duidelijk te maken dat hij respect voor je moet hebben. Kortom, als ik het zo zie dan zou ik je adviseren om toch te stoppen met appen en misschien is het handig hem dat ook te zeggen en uit te leggen waarom je wilt stoppen zodat hij zich niet gekwetst hoeft te voelen.
Doordeweeks als je hem ziet is het dan misschien ook handig gewoon afstand te nemen, zodat je geen tegenovergestelde signalen afgeeft. Ik hoop dat dit helpt, heel veel sterkte!

Groetjes EstherXXX

Reageer