Skip to main content

Hallo allemaal,

 

Ik ben een jongen van 16 jaar en ik vind al een tijdje een meisje heel erg leuk. Nu het vakantie is zie ik haar niet maar ik zou haar graag een berichtje willen sturen. Maar ik ben bang dat ze het raar vind dat ik haar een berichtje stuurt omdat we elkaar eigenlijk nooit spreken. Ik weet ook niet zo goed hoe ik een chatgesprek met haar moet beginnen. Dus zijn er hier ook mensen die me kunnen vertellen wat ik moet doen?

Hey Heyy 

echt leuk dat je iemand hebt gevonden die je wel ziet zitten ik ben een meisje van 15 en wist je dat een meid het super leuk vind als een jongen initiatief toont of laat zien dat i geïnteresseerd is dus niet over twijfelen gewoon doen gewoon iets sturen van hey hoe is het op je vakantie ofzo laat zien dat je geïnteresseerd bent en als je denkt dat je voorschut staat wat is het ergste wat er kan gebeuren zij die tegen der vriendinnen zegt dat jij vroeg hoe gaat vakantie was… komt goed echtwaar probeer het gewoon en misschien ontstaat er iets heel leuks groetjes es 


Ik ben het helemaal met essieman eens, het is echt heel leuk als een jongen initiatief toont. Uit jouw bericht blijkt dat je namelijk wel serieus bent


Zo makkelijk is het nog niet om een gesprek te beginnen inderdaad. Misschien iets waar je op kan reageren, als ze bijvoorbeeld een foto van haar vakantie post kan je haar een berichtje daarover sturen en vragen ernaar, zorg dat je geïnteresseerd overkomt!

Groetjes Lucas


Reageer