Vraag

aparte situatie

  • 24 July 2023
  • 5 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

(negeer mn vage uitleg enzo , nederlands is niet mn eerste taal)

oke dus ik heb een meid ontmoet en daar ben ik verliefd op geworden enzo en ze deed eerst gwn hartstikke lief enzo en maakte altijd tijd voor me , heeft nogsteeds de letter van mn naam met een hartje in dr whatsapp bio staan , ik d8 srs dat ze intresse in me had enzo en er was gwn niks verkeerds mee.

idk of t nou een relatie is of niet maarja zulk soort dingen als in een relatie doen we wel enzo en we hebben t al gehad over seks te hebben en dat soort dingen .

maarja verder met waar het nu over gaat : ik stond op een feestje om 12 uur snachts ofz? en we hadden gesproken via chat en toen zei ze dat ze een afspraak had met iemand die ze niet wou afzeggen ookal was ze heel moe enz, dus ik vraag wat er dan was en ze zei zo van “ja moet wat met mn ex uitpraten” dus ik vond dat prima toch. like wrm zou ik daar over zeuren

maarja de dag na dat dus  appte ik dr van “goedemorgen lieverd” en toen had ze me eerst 2 uren op geopend laten staan totdat ze reageerde en dat we hadden gesproken ,

nou blijkbaar was ze nogsteeds met dr ex enzo want die had bij dr in bed geslapen die zelfde avond en ze zaten dan nu samen gwn tv te kijken ofzo dus ik d8 al van oh wtf maar natuurlijk ik zei niks .

zegt ze later gwn van “ja maar ik en mn ex hebben nog wel wat voor elkaar” dus ik zei ahja prima en voelde me gelijk al weer kut.

dus ik lag de hele dag  in mn bed gwn mentaal stuk te zijn en dan belt ze me op enzo en is er helemaal niks aan de hand en doet ze gwn normaal? dus ik d8 al van ohh nee is prima toch.

nou dus niet want de volgende dag  stuurde ik weer een snap en toen zei ze “ahja ben omw naar huis naar mn schatje” (wss dr ex dus)

dus ik d8 van wat de fuck ik ben nu gwn echt verward enzo.

dus we praten gewoon door enzo en er is letterlijk niks aan de hand en nu negeert ze me alleen maar uit het niks. en heel soms zegt ze dan 1x wat en dat was “heb het druk” maar ergens geloof ik het nu niet meer wantja mijn vertrouwen hierin is gwn weg 


en eh ja ik snap oprecht niks meer van deze situatie en ik voel me echt heel gebruikt ,

wtf moet ik hier eig mee doen want ja wil dr nie kwijt  


5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hey Rattie

Wat naar voor je! Helaas kun je, als ze inderdaad terug naar haar ex is, daar niks aan doen. Wil je haar nog als normale vriendin hebben of niet het meer zijn dan dat? Als dat wel zo is kun je haar misschien een keer opbellen of afspreken om te vragen waarom ze je negeert. Ik snap dat dat moeilijk is, maar dan kan zij in ieder geval duidelijkheid geven.

Reputatie 4
Badge +3

@Julie09 
als ze weer met dr ex is dan is dat jammer maar prima , als dat haar blij maakt dan wil ik t zo houden en ik ga daar dan niks aan doen en dan houd ik ook op met met dr te praten. maarja heb dr al proberen te bellen enzo maar opnemen doet ze niet , mn snaps laat ze op geopend staan enz en ze zei alleen 1x van “ja heb het druk” . alleen kon ze gister avond blijkbaar wel ff de moeite doen om me random tiktoks te sturen en me dan weer te negeren-

Reputatie 4
Badge +3

alles was weer zoals eerst en toen was ik ineens geblokkeerd 3 dagen geleden , uit het niks nadat we net leuk gesproken hadden enz. ze heeft zelfs dr nummer veranderd ofz op whatsapp want zelfs mn vriend kon dr nie bereiken wantja ik wou dr gwn bellen want ja het is appart . dusja heb t nu opgegeven en voel me extreem kut

Reputatie 3
Badge

Sorry dat ik dit zeg maar dit gaat gewoon niet. Je doet er niets aan en moet haar echt loslaten. Ze is je moeite niet waard. 
Sterkte. 

Reputatie 4
Badge +3

Sorry dat ik dit zeg maar dit gaat gewoon niet. Je doet er niets aan en moet haar echt loslaten. Ze is je moeite niet waard. 
Sterkte. 

zo denk ik er ook over dw , tja je hebt erna altijd een mentaal dipje maar ik ga zeker nie achter dr aan want dats mn energie niet waard. als je wil gaan dan ga je maar en dan hoef je ook niet terug te komen weetje

Reageer