antwoord op de vraag of ik een hulpvol meisje leuk vind:)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Zoals jullie in de titel al zien is hier het antwoord of ik @Een hulpvol meisje leuk vind:) ik doe het in een topic zodat meerdere mensen het kunnen zien en in een reactie ben ik bang dat @Een hulpvol meisje het niet zal zien:p dus hier is het antwoord: 

ja, ik vind   @Een hulpvol meisje leuk🤭 

maar 1 vraagje voor iedereen, hoe wisten jullie het zo snel?? Ik was echt zo verbaasd toen ik al die reacties zag🤔 

❤️❤️❤️

Gr. Annoniem_meisje 


29 reacties

Haha, tja, was niet zo moeilijk om te zien😉 als je bij recent actieve topics keek zag je allemaal topics van @Een hulpvol meisje waar jij op gereageerd had. Je had volgens mij op letterlijk elke topic van haar gereageerd.

Nemen jullie forum verkering?

Reputatie 7
Badge +2

Ik wist dat je een crush op haar heeft !!! Ik had gezien dat je op al haar topics antwoordde en vaak haar een klavier geeft . Ik wist dat @Een hulpvol meisje op je is toen zij in jouw topic zei dat ze verliefd op iemand is 

 

Emma

Neem jullie dan Forumverkering ???

Als @Een hulpvol meisje dat wilt…

Dus bij deze: @Een hulpvol meisje wil je misschien forumverkering???❤️

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 7
Badge +2

Ik ben zo blij voor je !!! Ik tag wel paar keer @Een hulpvol meisje 

@Een hulpvol meisje  

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi haha wat super schattig !  Echt zo lief <3 hier word ik blij van :)

Groetjes liefs Julian X

Ik ben zo blij voor je !!! Ik tag wel paar keer @Een hulpvol meisje 

@Een hulpvol meisje  

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

 @Een hulpvol meisje 

Dank je😂😂

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 7
Badge +19

Haha geweldig dit weer een koppel super cute! Echt geniaal. @Emmalove04 Krijgt de forumkoppelrader badge! Wie is de forum cupido?!;)

;););););););););););););););););;););;););););;););););;););;);););;););;););););;);););););;););;););;);););)));;);;););););););;););;);)!);!)!)!)!);););););;););;);););;););;);););;);)!!!!!!!

Ik denk dat @Een hulpvol meisje In dromenland is over een bepaald meisje maar dat ze morgen zal reageren.

Wilhelmavemela.

Ik ben zeker in dromenland:)) ik vond het best wel eng om te vertellen... maarr ik ben ziek dus ik kan morgen op bed heel de dag kijken of @Een hulpvol meisje al heeft gereageerd❤️

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 7
Badge +19

Dat is wel fijn en het staat eigenlijk al vast heel cute dit @MCES Zou zeggen cuties cute.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +5

Als @Een hulpvol meisje dat wilt…

Dus bij deze: @Een hulpvol meisje wil je misschien forumverkering???❤️

Gr. Annoniem_meisje 

Haha.... hier komt mijn antwoord....Ja!!♡♡ lysmmmmm😊❤

Reputatie 7
Badge +2

@annoniem_meisje !!! Ze zei ja !!!!! Wat een geweldige koppel!!!!

 

Emma

Reputatie 7
Badge +5

Hahahaha... ik ben aan het blozen nu hehe..

Reputatie 7
Badge +2

Zucht . Laten we het ook doen bij @annoniem_meisje 

 @annoniem_meisje 

 @annoniem_meisje 

 @annoniem_meisje 

 @annoniem_meisje 

 @annoniem_meisje 

 @annoniem_meisje 

 @annoniem_meisje 

 @annoniem_meisje 

 @annoniem_meisje 

 @annoniem_meisje 

 @annoniem_meisje 

 @annoniem_meisje 

Wat leuk dit!!! 

Mijn dag begint meteen goed door jullie!

Reputatie 7
Badge +14

Wat leuk! Super lief dit. Dreamteam! Heel cute. Ik word hier echt heel vrolijk van. <3

xx Eenmeisje004 

Als @Een hulpvol meisje dat wilt…

Dus bij deze: @Een hulpvol meisje wil je misschien forumverkering???❤️

Gr. Annoniem_meisje 

Haha.... hier komt mijn antwoord....Ja!!♡♡ lysmmmmm😊❤

Yeeeyy!! Ik ben op dit moment zo blij!🤗❤️ 

Ilyt!!

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi,

Willen jullie er op letten dat dit topic geen chat wordt?

Groetjes,

Karin,

De Kindertelefoon

Hoi,

Willen jullie er op letten dat dit topic geen chat wordt?

Groetjes,

Karin,

De Kindertelefoon

Sorry @Karin_ ik zal erop letten…

Gr. Annoniem_meisje 

Hoi,

ik heb slecht nieuws.. ik kan geen forumverkering meer hebben met @een hulpvol meisje..

Ik weet dat ik pas een dag verkering heb met @Een hulpvol meisje e maar het kan niet meer.. Het spijt me heel heel heel heel erg.. 

Hier is even een uitleg:

Mijn ouders weten dat ik op het forum zit maar ik moet me wel netjes gedragen enzo. Ik weet dat als mijn ouders erachter zouden komen dat ik forumverkering heb ik er niet meer op mag. Het forum is zowat mijn leven, ik kan niet meer zonder! Ik vind @Een hulpvol meisje  zo ontzettend lief, aardig, behulpzaam en zo kan ik nog wel een heel lijstje maken! Maar ik kan dus geen verkering meer met haar hebben.. nogmaals: het spijt me heel heel erg! Maar ik ben er zelf ook nog niet klaar voor denk ik.. ik ben er ook echt kapot van! Het spijt me.. ik mag geen online verkering hebben want mijn ouders zijn bang dat er een of andere gek achter zit ofzo waarschijnlijk. Ik weet natuurlijk dat @Een hulpvol meisje  dat niet is maar toch. Het spijt me heel erg! Sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry. Maat er is nog 1 ding wat ik even wil zeggen: er is niks mis met @Een hulpvol meisje ! Dit ligt echt bij mij en zij kan er ook niks aan doen. En het spijt me heel erg.. en al helemaal omdat ik degene was die verkering vroeg…

Kunnen we wel vrienden blijven?

Gr. een verdrietig Annoniem_meisje  

 

Reputatie 7
Badge +5

Ik zit nu met tranen in mijn ogen @annoniem_meisje !!!!!!!!!!!!!!! Ik- ik- Als ik mag, ik vind je ouders overprotecrive! Ik ben niet gek!! Ik ben niet oud!!  Je ouders hebben me teleurgesteld. Jij ook een beetje.... ik- ik- misschien moet ik wel zelfmoord plegen...

Ik zit nu met tranen in mijn ogen @annoniem_meisje !!!!!!!!!!!!!!! Ik- ik- Als ik mag, ik vind je ouders overprotecrive! Ik ben niet gek!! Ik ben niet oud!!  Je ouders hebben me teleurgesteld. Jij ook een beetje.... ik- ik- misschien moet ik wel zelfmoord plegen...

Sorry sorry sorry sorry sorry sorry... pleeg alsjeblieft geen zm!! @Een hulpvol meisje Ik zou dan zo kapot ervan zijn!! Sorry…

 

Ik zit nu met tranen in mijn ogen @annoniem_meisje !!!!!!!!!!!!!!! Ik- ik- Als ik mag, ik vind je ouders overprotecrive! Ik ben niet gek!! Ik ben niet oud!!  Je ouders hebben me teleurgesteld. Jij ook een beetje.... ik- ik- misschien moet ik wel zelfmoord plegen...

Sorry sorry sorry sorry sorry.. maar het is niet jou schuld! Alsjeblieft blijf hier..

Ben je er nog @Een hulpvol meisje ???????? Ik ben ongerust.....

@Een hulpvol meisje zeg alsjeblieft iets... ik ben zo ongerust..…

 

@Een hulpvol meisje @Een aardig iemand @Een hulpvol meisje @Een hulpvol meisje @Een hulpvol meisje @Een hulpvol meisje reageer alsjeblieft!! Ik lig nu te huilen omdat ik je zo veel pijn heb gedaan..... Ben je er nog??? Wees alsjeblieft oke.......... alsjeblieft reageer:((( 

- Annoniem_meisje 

Reageer