Vraag

Alweer verkering maar zijn vrienden zijn irritant

  • 22 May 2023
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey! Sorry voor het late bericht, maar een vervolging op mijn vorige topic. Ik heb alweer verkering. Hij vondt mij inderdaad leuk. We hebben sinds 3 Mei.  Ik vindt het super leuk. Maar die vrienden zijn super irritant! Er kwam een jongen uit zijn klas naar mij toe en zei '….. zei dat je hem gisteravond hoofd hebt gegeven’.  En ik liep naar mijn docent toe hun hadden daar les en hij vroeg of ik kon blijven heel even en de docent zei nee sorry jongen. Toen zei zo'n jongen van 'Ey ga mee met haar naar buiten kan je d'r ontgroenen' Ik weet niet wat ik met deze opmerkingen moet. Heft iemand tips?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Negeer die gasten en hun achterlijke opmerkingen. Als je er niet op reageert gaat de lol er snel genoeg af.

Reputatie 3
Badge +1

Dankjewel voor de tip! Ik zit meestal bij hem in de pauze. En hun zitten bij hem in de vriendengroep. Dus heel makkelijk kom ik er niet vanaf

Reputatie 7
Badge +7

Hee @anoniemmeisje2010 

Trek lekker niks van hun aan joh! Ze zijn gewoon jaloers op hun vriend dat ie een leuke vriendinnetje heeft. Ze willen jou gewoon ff plagen. Net als wat @tim16 zei, als je niet zo van aantrekt dan is de lol gewoon vanaf:)

 

Liefs x Banaantje <3

Reageer