Skip to main content

Oké mensen dit is heel erg ik kan er niet aan doen maar ik ben weer verliefd op een 16 jarige. Deze keer is het waarschijnlijk iets minder erg want hij is net 16 en ik over 2 maanden 13. Alsnog veel maar goed ik weet het ik ben niet goed in mijn hood en sorry dat ik het weer vragen, maar ik heb deze keer mijn research over de jongen gedaan! Oké dus we hebben 3 jaar en 6 maanden verschil maar hij is heel aardig en doet nog lang niet aan alcohol enzo. Ook is hij dus nog totaal niet geïnteresseerd in seks (ben ik blij mee) we zijn vrienden maar hij woont wel in een andere provincie das jammer. Maar goed dus die andere gast is volgensmij al 17 onderhand en ik heb hem al een poos niet gezien. Maar wat denken jullie zou hij goed zijn en zo ja hoe goed zou een lange afstand relatie werken. (We kunnen met de trein naar elkaar) ik heb echt jullie help weer nodig het spijt me zeer.

 

Xxx jullie lievelings 12 jarige die niets zelf kan😀

Heyy @Ikblijflieveranoniem09

Het zou kunnen als je soms van je ouders met de trein mag. Heb je die jongen online ontmoet? Zo ja, dan zou ik een volwassen iemand meenemen als jullie voor het eerst gaan afspreken. Voor de veiligheid zeg maar. Het verschil tussen een (bijna) 13 jarige en een 16 jarige is best groot, maar als jullie daarmee oké zijn en je ouders ook dan kan het prima. 
 

Veel geluk nog samen. <3

xx Eenmeisje004 


Dankjewel. @Eenmeisje004 

Ik heb hem via een tiktok live ontmoet dus ik ben zeker dat hij niet nep is ook en ik ga het tegen mijn ouders zeggen 

Ik waardeer je advies heel erg <3


Reageer