als ik een jongen leuk vind durf ik geen actie te ondernemen...

  • 7 December 2020
  • 5 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hii allemaal!

ik ben 16 jaar en ik heb al zo vaak een jongen leuk gevonden die ik amper kende of waar ik nog nooit mee had gesproken… ik weet gewoon echt niet hoe ik dan kan laten merken dat ik hem leuk vind… en als ik het probeer te laten merken weet ik gewoon soms niet wat hij nou probeert te zeggen met de uitdrukking op zijn gezicht. ben ik lelijk of te lang? ( ik ben 182 btw...) hij lacht wel altijd heel leuk naar me maar hoe weet ik dan of hij mij leuk vind? ik weet niet eens hoe hij heet of hoe oud hij is… (ik schat hem tussen de 16 en 17 jaar) oja hij werkt btw bij het winkelcentrum… maar hij is super schattig!!! pls help… hoe kan ik het beste actie ondernemen??


5 reacties

Badge

Hey anoniem meisjes,

Ik ben een jongen van 14 jaar.

Persoonlijk heb ik geen ervaringen met relaties, maar mij lijkt het een goed idee zijn om een keer naar hem toe te gaan en gewoon een gesprek te gaan beginnen (is inderdaad beetje lastig, maar een begin is altijd handig(; ), als je na het gesprek  wat meer van hem weet, en je voelt nog steeds iets voor hem, dan kun je bijvoorbeeld vragen of hij een keer iets komt drinken/afspreken. En daarna ga je bijvoorbeeld wat meer te delen (als je het vertrouwen hebt). Gewoon kleine stapjes maken, dan kom je er wel, misschien dat als je dadelijk als je wat meer van hem weet hem toch anders had voorgesteld dan je dacht. Het kan alle kanten oplopen.

BTW, het kan zijn dat mijn verhaal voor geen kanten aan elkaar hecht, maar zoals ik al zei, ik heb geen XP;). Ik deed het vooral om je een gevoel te geven dat je al een antwoord hebt. Is wel zo fijn.

Met Vriendelijke Groet,

MikeyBooster

 

 

Badge

Ik hoop dat je er iets aan hebt:).

Hey anoniem meisjes,

Ik ben een jongen van 14 jaar.

Persoonlijk heb ik geen ervaringen met relaties, maar mij lijkt het een goed idee zijn om een keer naar hem toe te gaan en gewoon een gesprek te gaan beginnen (is inderdaad beetje lastig, maar een begin is altijd handig(; ), als je na het gesprek  wat meer van hem weet, en je voelt nog steeds iets voor hem, dan kun je bijvoorbeeld vragen of hij een keer iets komt drinken/afspreken. En daarna ga je bijvoorbeeld wat meer te delen (als je het vertrouwen hebt). Gewoon kleine stapjes maken, dan kom je er wel, misschien dat als je dadelijk als je wat meer van hem weet hem toch anders had voorgesteld dan je dacht. Het kan alle kanten oplopen.

BTW, het kan zijn dat mijn verhaal voor geen kanten aan elkaar hecht, maar zoals ik al zei, ik heb geen XP;). Ik deed het vooral om je een gevoel te geven dat je al een antwoord hebt. Is wel zo fijn.

Met Vriendelijke Groet,

MikeyBooster

 

 

dankje wel! hier heb ik zeker weten wat aan

Hey, 

 

Probeer idd zoals Mikey al zei een gesprek aan te knopen ik heb zelf ook dit probleem zodra ik een meisje (m'n crush) zie klap ik dicht en durf ik niks meer te zeggen (maar daar kan je natuurlijk niks mee) zodra je eenmaal een gesprek heb gehad gaat het wellicht beter. Misschien kan je met hem snappen? Dit is een goede stap om mee te beginnen dit praat makkelijker omdat je dan niet direct hoeft te reageren en kan nadenken wat je wilt zeggen (maar misschien deden jullie dat al?) 

 

Ik wens je veel succes en hoop dat je hier iets aan hebt? 

 

Mvg,

Jongen van 17

Hey, 

 

Probeer idd zoals Mikey al zei een gesprek aan te knopen ik heb zelf ook dit probleem zodra ik een meisje (m'n crush) zie klap ik dicht en durf ik niks meer te zeggen (maar daar kan je natuurlijk niks mee) zodra je eenmaal een gesprek heb gehad gaat het wellicht beter. Misschien kan je met hem snappen? Dit is een goede stap om mee te beginnen dit praat makkelijker omdat je dan niet direct hoeft te reageren en kan nadenken wat je wilt zeggen (maar misschien deden jullie dat al?) 

 

Ik wens je veel succes en hoop dat je hier iets aan hebt? 

 

Mvg,

Jongen van 17

dankjewel! haha maar dan moet ik wel eerst aan zijn snap komen...

Reageer