hey,
ik zit met een probleem. Ik heb problemen gehad met eten , hyperventileren, overthinken, sociaal anxiety etc. En ik heb nu pas 2 weken met mn vriendje maar ik vertrouw hem al erg en hij weet dat ik onzeker ben en dat vindt hij niet erg. Maar ik wil hem gwn alles vertellen idk dat vind ik gwn fijn als hij alles van me weet dan begrijpt hij me mss beter. ( ik doe namelijk vaak met mn been tikken en ben vaak stil).
Ik heb het hier met mn beste vriendin over gehad maar ze zegt dat ik moet wachten tot hij erover begint maar ik denk dat dat heel lang kan gaan duren… en ze zegt dat ik dan wel onzeker over kom en dat ben ik natuurlijk ook maar ik wil niet als zo'n typies stil en onzeker kind overkomen. ik wil niet zwak overkomen.
ik vind het ook lastig omdat ik dan alles in een keer vertel het is niet echt weinig zullen we maar zeggen...
Kan iemand me helpen of ik dit moet vertellen en hoe ik dit het beste kan doen? (hij woont wel ver weg dus we zien elkaar min 1x per week maar we snappen wel veel idk mss kan je er iets mee voor een eventuele oplossing) haha alvast bedankt <33