Vraag

alles vertellen aan mn vriendje??

  • 30 April 2023
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

hey,

ik zit met een probleem. Ik heb problemen gehad met eten , hyperventileren, overthinken, sociaal anxiety etc.  En ik heb nu pas 2 weken met mn vriendje maar ik vertrouw hem al erg en hij weet dat ik onzeker ben en dat vindt hij niet erg. Maar ik wil hem gwn alles vertellen idk dat vind ik gwn fijn als hij alles van me weet dan begrijpt hij me mss beter. ( ik doe namelijk vaak met mn been tikken en ben vaak stil).

 

Ik heb het hier met mn beste vriendin over gehad maar ze zegt dat ik moet wachten tot hij erover begint maar ik denk dat dat heel lang kan gaan duren… en ze zegt dat ik dan wel onzeker over kom en dat ben ik natuurlijk ook maar ik wil niet als zo'n typies stil en onzeker kind overkomen. ik wil niet zwak overkomen.

ik vind het ook lastig omdat ik dan alles in een keer vertel het is niet echt weinig zullen we maar zeggen...

Kan iemand me helpen of ik dit moet vertellen en hoe ik dit het beste kan doen? (hij woont wel ver weg dus we zien elkaar min 1x per week maar we snappen wel veel idk mss kan je er iets mee voor een eventuele oplossing) haha alvast bedankt <33


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Gewoon persoonlijk vertellen. En nee wat jou vriendin zegt wachten is geen goed idee, je kan het beste gewoon met hem erover hebben.

 

Face to face. In het echt en niet online op snapchat of whatever the fuck. Begrijp je?

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

 

Zoals @benebird ook al zegt zou ik het gewoon vertellen als jij je daar het beste bij voelt. Je zult juist totaal niet “zwak” overkomen als je alles durft te vertellen, want het lijkt me dat je al heel wat heb meegemaakt! Ik zou het tenminste niet “zwak” vinden, want je durft je open te stellen en dat is juist heel mooi. 
 

Over je vriendin, ik vind dus dat je moet doen wat je zelf wilt. Als je uiteindelijk besluit om het niet te willen vertellen, dan moet je het ook niet doen. Ga dus vooral op je eigen gevoel af en niet dat van anderen. 

 

Heel veel succes! 
 

-Yodema 

 

PS. Als je het wil vertellen, vertel het dan idd face to face, dan komt het toch beter over denk ik 

Reputatie 7
Badge +17

Eens met @benebird en @Yodema 

Jij wilt hem graag alles vertellen dus dat moet je dan ook doen vind ik. Maar idd wel face to face. Wachten tot hij erover begint lijkt me niet echt handig.

Je moet je issues ook nooit als zwakte zien. Ik vind het juist sterk dat je er zo open naar hem over wilt zijn.

Reputatie 2
Badge +1

Hey hey, ik had ook al in de 1e week erg veel aan mijn vriend verteld en het heeft me enorm geholpen ik ben gewoon een totaal andere versie van mezelf en merk dat ik eindelijk de kracht heb om te zijn wie ik ben etc.

 

Als het vertrouwt voelt, geef het een kans als het goed zit zit het goed.

 

Pas op jezelf en wees een beetje lief voor jezelf, dat hoeven anderen niet alleen te doen, je verdient liefde van iedereen, dus ook van jezelf 😊❤ 

Reageer