Skip to main content
Vraag

Alleen zijn

• September 11, 2026
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey, ik ben een jongen van 14,

Buiten dat ik m’n vrienden heb, familie en hobby’s voel ik me zo alleen. Een drang naar een relatie, een behoefte aan liefde (kussen, knuffels, cuddelen, dates, niet perse voor seks). Ik voel me zo rot als ik alleen ben en niemand heb om mee in slaap te vallen en dat soort cute dingetjes. Hierdoor heb ik veel korte gesprekken of relaties gehad wat eigenlijk helemaal nooit de bedoeling was. Hebben jullie dit ook of hebben jullie advies?

2 reacties

mmarco
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 12, 2026

Een knuffel met lange armen en benen kunnen je helpen voor het slapen of als je je eenzaam voelt. Ik zou er iets zwaars erin doen want dan voelt het als een echt persoon (doe ik ook). Groetjes!! -marco-

Anoniem.nl
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 14, 2026

Hey! ​@Speciaal 

Ik ben zelf een meid van 15 en ik herken mijzelf zo goed in wat je verteld. Ik heb ook vrienden om me heen en familie enzo maar toch voel ik het echt om een relatie te krijgen, idd ook een soort drang naar liefde, knuffelen, samen zijn, leuke dingen doen, overal over kunnen praten enzo.. 

Ik heb ook het gevoel dat ik echt soort aan een relatie toe ben, zelf ben ik christelijk en ik ga hier heel eerlijk over zijn. Ik bid er ook om, een jongen te ontmoeten die me begrijpt en waar ik naartoe kan enzo. Ik weet ook niet heel goed hoe je zoiets kan oplossen, idd ik heb ook een grote knuffel die ik gebruik als ik me eenzaam voel om me soort 'minder eenzaam' te voelen. ​@mmarco dit is wel een goede tip, ik zit zelf ook met deze vraag, iemand nog tips? Of leren hier mee om te gaan?

Groetjess