Skip to main content

Halloo allemaal..

Ik ben een jongen 15 jaar zit in 3e leer jaar mavo. Ik zit met wat problemen ik heb niet echt vrienden zoals een vrienden groep of waar je mee afspreekt en ik ben vam me zelf nogal verlegen aangelegd alleen ik kom wel "stoer" over.. op school en rondom me sportclub heb ik genoeg vrienden maar als ik thuis ben na school voel ik me vaak alleen omdat ik geen vrienden groep heb. Ik heb wel een tijdje in een vrienden groep gezeten 2 maanden alleen die hebben me gebruikt voor me spullen... en ik wil echt heel graag gewoon weer chillen met vrienden wat ik al heel lang niet heb gedaan. Dus bij deze tips of adviezen die nuttig zijn hoop ik te mogen ontvangen!!

Hmm ik snap dat je graag in je vrije tijd wat met vrienden doet.  Zo te horen heb je op je sport en school wel wat aanspraak, zou je niet eens wat van die jongens/meisjes een appje kunnen sturen of ze wat leuks willen doen, misschien wel met een groep samen als ze elkaar ook kennen? Niet geschoten is altijd mis! En wie weet ontstaan er goede vriendschappen. 


Reageer