Vraag

alleen

  • 26 July 2021
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben al een tijdje uit de kast (homo) alleen ik voel me soms best alleen ofzo ik heb soms iemand nodig om mee te praten en gwn goed bij te voelen weet iemand waar of hoe ik dat kan doen of dat gevoel verminderen


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy 

Wat vervelend voor je! 

Je kan altijd praten/chatten met de Kindertelefoon bellen: (0800-0432) Kindertelefoon chatten: Kindertelefoon chat  

Voor de rest kan je misschien met klasgenoten of vrienden chillen?

Als je op google intypt 'tips eenzaamheid' krijg je honderden sites met nog meer tips!:)

Hopelijk heb je hier wat aan.. 

Groetjes!

 

 

Miss kun je kijken naar datingssite voor homos?

Beste Samuel,

Je zegt dat je je alleen voelt daar is niks mis mee, maar ik denk dat je eenzaam bedoelt. Homo zijn is niet makkelijk, je anders voelen dan andere jongens. Het verwerken daarvan kan lastig zijn. Maar wat heel erg oplucht is om het er met iemand over te hebben. Supporten je ouders je? Of heb een lieve oma of tante? Een aardige vriend/vriendin waarmee je kan praten? Hopelijk voel je je snel beter!

De tip van @Iris_uv   raad ik je ten zeerste af, behalve als je alleen op zoek bent naar seks. Op sites, zoals Grindr zitten eigenlijk alleen maar mannen die seks willen. Je hoeft je alleen, maar beschikbaar te stellen. Daar zijn ze echt niet kieskeurig in. Grote kans dat hij heel aardig tegen je doet. Samen over dingen kunnen praten. Jij lijkt mij een kwetsbare jongen.  Je wilt de relatie niet kwijt en doet dus alles wat hij wil. Die man/jongen vindt het alleen maar leuk om met een onervaren jongen, zoals jij te vrijen.  Uiteindelijk word je daar alleen maar eenzamer van. Die toyboy wil je echt niet zijn!

Als je een relatie wilt hebben met liefde en de leuke momenten samen kunnen delen.   Zou je uit de kast moeten gaan, dat heb je gedaan! Dus andere jongens weten dat je daarvoor open staat. Dan durven andere jongens misschien ook naar jou te komen. Je leert vanzelf wel wat je in een vriendschap en relatie zoekt. Onthoud deze drie woorden: ‘Het wordt beter.’

Groetjes van mij!

Reageer