Skip to main content

Hey dus let er niet op maar dit is de derde topic over een crush en het is weer een andere…

maar goed ik heb nu nieuwe beste vrienden om het makkelijk te maken noemen we eentje petra de andere pieter en de andere henk. dus henk is vrienden geworden voor mij met mijn crush we noemen hem even jan. dus Henk verteld mij altijd dingen die hij te weten komt over jan zijn liefdesleven. het begon met:’jan zegt dat hij geen chickies heeft.’ en toen vertelde henk aan jan van:’er is een meisje in de eerste die je aantrekkelijk vind.’ en hij was daar blij mee. maar laatst zei hij dus tegen henk dat hij liever een meisje uit zijn eigen klas zit (de tweede) en ik ben blijven zitten dus normaal zou ik in de tweede zitten. ik wil hem niet laten gaan want mijn crush op hem is een beetje te erg geworden maar mijn vrienden zeggen altijd je moet iemand anders zoeken hij is niet eens zo knap en niets voor jou. maar ik wil hem gwn te graag. wat moet ik doen😭

sorry als dit te ingewikkeld is.

nog iets ik vind hem al leuk sinds groep 1 ongeveer toen zat ik bij hem op school maar hij zat in 1 c en ik in 1 b. toen ging ik naar een andere school in a maar ik bleef ook zitten dus ja. en toen ik in groep zes zat kwam groep 7 van de andere school op ons plein en toen was hij er ook.

Heyhey,

 

Als jij hem echt heel erg leuk vindt, moet  je je gevoelens volgen. Je moet niet luisteren naar wat anderen tegen je zeggen want JIJ bent degene die gevoelens voor hem heeft en niet hun. Je kan niet opeens je gevoelens uitzetten. Dus ga ervoor!

 

Veel succes <3


Reageer