Skip to main content

Hey allemaal 🙂 Ik heb dus een crush op iemand en ik denk dat die persoon ook op mij is (weet niet zeker) Maar ik heb al een relatie… Het is een online relatie maar we hebben elkaar wel al een keer ontmoet. Maar ik praat eig nooit meer met mn vriendin. Wat moet ik doen?  M’n crush zit bij mij op school. 

Hoi dus je vriendin is eigelk al geen vriendin meer ? Vind zij dat ook want dan is het veel minder moeilijk. Maar eerlijk zijn is het beste :)  is vet moeilijk maar amders blijf je hier mee lopen en dat is ook niet fijn.

Succes

Grtz  liefs Julian


Hoi dus je vriendin is eigelk al geen vriendin meer ? Vind zij dat ook want dan is het veel minder moeilijk. Maar eerlijk zijn is het beste :)  is vet moeilijk maar amders blijf je hier mee lopen en dat is ook niet fijn.

Succes

Grtz  liefs Julian

Hier ben ik het mee eens zeg gewoon dat je haar leuk vind en dan kunnen er onverwachts leuke dingen gebeuren


Ik denk dat het belangrijk is om je gevoel te volgen. Als je het niet meer voelt met je huidige (online) vriendin, is het beter om dat op een respectvolle manier uit te maken. Vervolgens kan je een relatie opbouwen met je nieuwe crush.

Mocht dat nou uiteindelijk niet op iets uitlopen dan ben je even single. Probeer dat echter niet als iets negatiefs te zien want het lijkt me sowieso een goed idee om je huidige relatie te beëindigen als ik zo hoor hoe het ervoor staat. Begin dus met een gesprek met je huidige vriendin, Succes! :)


@eenanoniemejongen1 heeft een goed punt, denk er ook zelf goed over na eerst zodat je niet iets doet waar je later spijt van krijgt. Is/was die online relatie echt een hechte relatie of meer gewoon vriendschappelijk?

Groetjes Lucas 


Reageer