Vraag

Al lange tijd verliefd


Badge +1

Hoi, ik ben al sinds het begin van het schooljaar verliefd op iemand, maar ik weet niet hoe ik het het beste kan vragen. Kan het op whatsapp of moet het in het echt? En ik weet ook niet zeker of zij mij wel leuk vind en als ze me afwijst en het aan andere mensen verteld sta ik voor gek.

Weet iemand wat ik nu moet doen ?

 

 


30 reacties

Reputatie 2
Badge +3

dus @Tieme heb je het gedaan??

Reputatie 6
Badge +12

Ik ga ervan uit dat als je verliefd op haar bent, dat je haar dan ook vertrouwd. Als zij dus niet verliefd is op jou, dan vraag je gewoon aan haar dat ze er niet een groot ding van maakt. Ikzelf zou het denk ik sowieso niet aan iemand vertellen, want ik denk dat die andere persoon dat zelf moet doen. Ik zou het trouwens niet via whatsapp ofzo vragen, want dat is voor meisjes meteen al een grote afknapper.

Oh dat wist ik niet.

dus @Tieme heb je het gedaan??

@Zaxy , niet zoveel druk zetten haha

Je crush vragen of soms alleen gesprek starten is niet voor iedereen niets. Geef Tieme even de tijd, hij moet ook het moment vinden en de dame in kwestie moet ook nog reageren. :)

Reputatie 2
Badge +3

nee i know 

Badge +1

Yo @Zaxy ben je soms nog online, ik wil je bedanken voor je hulp, k heb goede relatie gehad. Maar het is wel weer uit. Ik heb nu een nieuwe vriendin, die heb ik gevraagd door je advies op te volgen en gewoon te vragen en niet te denken. Daar wil ik je voor bedanken. 🙏💕

Reageer