Vraag

Al lange tijd verliefd


Badge +1

Hoi, ik ben al sinds het begin van het schooljaar verliefd op iemand, maar ik weet niet hoe ik het het beste kan vragen. Kan het op whatsapp of moet het in het echt? En ik weet ook niet zeker of zij mij wel leuk vind en als ze me afwijst en het aan andere mensen verteld sta ik voor gek.

Weet iemand wat ik nu moet doen ?

 

 


30 reacties

Reputatie 2
Badge +3

hey @Tieme  9( toevallig iemand in mijn klas heet ook tieme) maar praat je veel met haar praat ze ook terug. als dat een ja is kan je het gewoon proberen online of in het echt met een briefje als je dat niet meteen 1 op 1 durft te zeggen en anders kan het online als je het heb gevraagd wil je me het resultaat vertellen ben wel benieuwd hopelijk heb je hier iets aan! 

groet 

zaxy

Badge +1

Hoi @Zaxy,

Bedankt voor je antwoord, ik weet alleen niet hoe ik dan de eerste zin moet beginnen. Kan dat met 'hoi' of moet het met: beste ..... ? 

Reputatie 2
Badge +3

(Ik zou hoi) beste klinkt een beetje of je al een volwassen bent die 20 is ofzo en is meer voor een mail naar een bedrijf dus ik zou hoi kiezen maar ga je het via whats@pp 

Doen of in het echt (ik zou graag willen weten hoe het is afgelopen). @Tieme 

Gr

Zaxy

Badge +1

Ik denk dat ik het online doe en ik laat zeker weten hoe het is afgelopen

 

Badge +1

@Zaxy  Zal ik trouwens zeggen als ze nee zegt dat een vriend naar random mensen in mijn contactenlijst om verkering ging vragen?

Reputatie 2
Badge +3

Ik zou het wel doen alleen dat moet je dan wel met een vriend afspreken als je haar in het echt ziet dat je vriend het dan ook mee kan spelen snap je @Tieme veel succes btw ik hoor nog wel van je als je het heb gevraagd doei

Badge +1

Thx

Reputatie 2
Badge +3

. Hoo ging perongeluk maar wanneer ga je vragen @Tieme 

Gr

Zaxy 

Reputatie 2
Badge +3

@Tieme is het goed gegaan of moet je het nog vragen hahah srry ik ben gwn benieuwd 

Reputatie 2
Badge +3

@Tieme ?

waneer je om de 2 uur vraagt om reactie haha xD

 

Reputatie 2
Badge +3

@justtalking i know maar ben gwn benieuwd 

Badge +1

@Zaxy, ik heb het nog niet gestuurd maar miss is het een beetje raar als ik ineens midden in de vakantie ineens om verkering ga vragen

 

Reputatie 2
Badge +3

in het echt is het best op een privacy plek of anders op wathtsap in een privechat

PS: sorry kan niet zo goed wahtsapp

Reputatie 2
Badge +3

@Tieme  nou niet echt dat is denk ik beter dan op een schoolweek

Reputatie 2
Badge +3

@Tieme Toen ik het aan mijn vriendin vroeg was het ook in de vakantie op whats@pp dus ja

Reputatie 6
Badge +12

Het kan op ₩H@T$@₽ en dan zou in beginnen met hey of hoi

 

Reputatie 2
Badge +3

Hahaha @TheShadowOfMortis opeens ben je online en beantwoordt je alle topics hahahha goed dat je mensen helpt 

Reputatie 6
Badge +12

-onnodige quotes verwijderd-

 

Haha ja ik ben online, ga naar recent actieve topics en beantwoord zo veel mogelijk waar ik iets over weet enzo dat nog niet door mij is beantwoordt ( een groot aantal dat tussen nu en de vorige keer dat ik online was)

Reputatie 2
Badge +3

Haha

Badge +1

Ok @Zaxy, ik ga het morgen doen

Badge +2

Ik heb prc hetzelfde maar ik ga dr alleen  niet vragen want ik heb haar nog nauwelijks gesproken 

Reputatie 2
Badge +3

Oke @Tieme als je het heb gedaan en ze heeft gereageerd hoor ik nog van je oke?? Veel succes en je kan het tieme

Reputatie 3
Badge +2

Ik ga ervan uit dat als je verliefd op haar bent, dat je haar dan ook vertrouwd. Als zij dus niet verliefd is op jou, dan vraag je gewoon aan haar dat ze er niet een groot ding van maakt. Ikzelf zou het denk ik sowieso niet aan iemand vertellen, want ik denk dat die andere persoon dat zelf moet doen. Ik zou het trouwens niet via whatsapp ofzo vragen, want dat is voor meisjes meteen al een grote afknapper.

Reputatie 2
Badge +3

@Emma123 ik denk juist niet

Reageer