Al lang verliefd maar weet niet hoe ik het moet aanpakken

  • 20 January 2021
  • 11 reacties
  • 389 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey

Toen ik 3 jaar geleden op een andere school zat was er een meisje waarop ik verliefd was en ik ben er nu nog steeds op verliefd. Maar ik kan haar niet spreken want ik zit op een andere school en sturen gaat ook niet omdat ik niet bevriend ben met haar op social media. Dus mijn vraag is hoe ik dit het beste kan aanpakken. Moet ik haar gewoon toevoegen op insta of is dit te raar of wat moet ik doen?

(ps ik ben  een jongen van bijna 17)

groetjes 


11 reacties

Hoe ik het zou doen is indd op insta toevoegen en dan een beetje dmen met dr.

Heyy,

Ik zou idd gwn eerst op insta beginnen 

suc6 ;-)

 

xxagirlxx

Hey

 

Ik weet eigenlijk niet zeker of zij mij nog kent. Is dat dan niet raar als ik vraag voor haar te volgen op insta?

Hoe ik het zou doen is indd op insta toevoegen en dan een beetje dmen met dr.

Hey

Ik zou eigenlijk niet weten wat ik moet sturen ofzo.

Heey Bleu,

Je kan het altijd proberen, als ze je niet meer kent kan ze je altijd opnieuw leren kennen ;-)

En wie weet heeft ze ook wel een crush op jou!

Begin gwn een gesprek van hoe het nu met dr gaat enzo, hoe het op dr school is,  hoe zij de corona ervaart… 

Begin gwn met dingen over het dagelijks leven 

(tenminste, zo zou ik het dan doen hahaha :-) )

 

 

suc6 ! 

Liefs

 

 

 

-onnodige quote verwijderd-

Hey

Sorry dat ik jou weer lastig val.

Maar ik heb geen profielfoto gaat zij mij dan wel kennen?

Je kunt toch je naam onder het berichtje zetten?

Badge

Hallo  Bleu,

Als ik jou was zou ik inderdaad via sociaal media beginnen. Je kan bijvoorbeeld een volgverzoek sturen op instagram, dat is niet raar want ik ga ook altijd zomaar mensen volgen en als iemand mij gaat volgen maakt me dat echt niks uit. Als ze een prive account heeft moet je gewoon wachten tot ze je accepteert en als ze een open account heeft kan je een uurtje wachten of zij jou ook terug volgt. Doet ze dat niet maakt het niks uit, dan kan je haar gewoon een dm sturen met bijvoorbeeld, heeee ik ben … ken je me nog?. Zoiets, maar wat je precies wilt en gaat zeggen moet je zelf weten.

Liefs

xxagirlxx schreef:

Heey Bleu,

Je kan het altijd proberen, als ze je niet meer kent kan ze je altijd opnieuw leren kennen ;-)

En wie weet heeft ze ook wel een crush op jou!

Begin gwn een gesprek van hoe het nu met dr gaat enzo, hoe het op dr school is,  hoe zij de corona ervaart… 

Begin gwn met dingen over het dagelijks leven 

(tenminste, zo zou ik het dan doen hahaha :-) )

 

 

suc6 ! 

Liefs

 

 

 

Hey

Sorry dat ik jou weer lastig val.

Maar ik heb geen profielfoto gaat zij mij dan wel kennen?

 

 

Heyy,

 

je valt me niet lastig hoor, khelp graag anderen :-)

Je kan gwn je naam onder het berichje zetten!

 

 

Deze quotes zijn verwijderd door De Kindertelefoon om het overzicht te behouden.

 

Hey

Kan ik er vanuit gaan als zij mijn vriendschap verzoek accepteert en mij terug wil volgen dat zij mij nog kent?

Reputatie 5
Badge +6

Deze quotes zijn verwijderd door De Kindertelefoon om het overzicht te behouden.

 

Hey

Kan ik er vanuit gaan als zij mijn vriendschap verzoek accepteert en mij terug wil volgen dat zij mij nog kent?

Vast wel...

Reageer