Skip to main content

al heel lang geen lief meer gehad, ga ik ooit iemand krijgen?

• August 19, 2025
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal!

ik weet het even allemaal niet meer! Zouden jullie me kunnen helpen maar ik zal eerst zeggen waar ik mee zit.

ik heb al heel lang geen lief gehad, ik word altijd afgewezen en ik weet niet wat ik fout doe of is er iets mis met mij maar ik heb echt nood aan iemand die me graag ziet wie ik ben: jongen 14 jaar en ik heb adhd en ik neem daar pilletjes voor 

in het eerste leerjaar had ik een lief maar net voor het tweede leerjaar ging ze verhuizen dus had ze het uitgemaakt en in het tweede heb ik gevochten om een meisje maar ik heb dat gevecht helaas niet gewonnen ik werd aan mijn keel vastgepakt maar toch koos ze voor mij daar was ik ook een jaar mee samen en daar heb ik lang spijt van gehad dat ik het met haar heb uitgemaakt ze was zo lief zo mooi en ik liet haar gaan

vijfde leerjaar was ik met een meisje samen voor een dag en dan was het ook weer klaar en in het zesde leerjaar was ik samen met iemand maar ze moest van haar vriendinnen om mij een goed gevoel te geven en voor mijn zelfvertrouwen

en vorig jaar op vakantie had ik een lief we hebben gekust maar we hebben een lange afstandsrelatie geprobeerd maar dat werkte niet ze was van Duitsland en ik kom uit België en dan dit jaar was ik op een meisje verliefd ze is haar papa verloren door kanker ik was op de begrafenis ik heb alles geprobeerd ik heb haar ruimte gegeven ik heb laten weten dat ik er ben ook vriendschappelijk maar niks wou ze en dan stuurde ze ineens van dat ze haar schaamde voor mij omdat ik het aan mijn vrienden had verteld dat ik op haar was en ik ze zei ook dat ik haar nooit meer mocht sturen of tegen haar praten gewoon geen contact meer met haar zoeken ik was op haar sinds oktober tot juni.

En nu ga ik naar een andere school maar ik word afgewezen en ik weet niet waarom is er dan echt iets mis met mij ik weet het echt niet meer ik ben verlegen maar ik kan een meisje alles geven wat ze wilt in ruil voor liefde maar zelfs dat krijg ik nooit ben ik dan lelijk of komt het door mijn adhd ik ben dun omdat ik een maand te vroeg ben geboren ik lag op prematuur enzo. En ik hoor precies nergens bij ofzo ik heb ook niet echt heel veel vrienden maar ik ben niet heel sociaal want dat durf ik niet maar ga ik ooit iemand krijgen? gaat er ooit iemand van mij houden en ik wil heel graag kinderen maar ja. Wat moet ik doen heeft er iemand tips voor mij of gewoon iets? 

Groetjes van mij!!

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 20, 2025

Je bent pas 14, ik denk dat dat wel goed gaat koment.