Skip to main content

Hoi ik ben al  ongv een jaar beste vrienden met een meisje van school maar eigenlijk ben ik er hardstikke verliefd op alleen heeft ze sinds vorige week een vriendje maar ze blijft me wel appen en videobellen wat moet ik doen?

Lastig. Verliefdheid gaat ook niet zomaar weg natuurlijk. Zolang je maar wel accepteert dat ze nu een vriendje heeft kun je best bevriend met haar blijven. Ga dus niet proberen te kloten in die relatie want dan is de kans groot dat je haar helemaal kwijtraakt.

Appen/bellen moet ook gewoon kunnen, zolang het maar ‘normaal’ blijft, snap je? Geen ‘flirterig’ gedoe dus.


Hey! Ik ben het helemaal eens met @tim16 . Ik zou gewoon leuk vrienden blijven. Zij ziet jou ook als bestie daarom appt ze ook en doet vidibellen. Ze weet dus niet van jouw gevoel denk ik. Zij heeft gewoon contact met een beste vriend zover zij weet. Ik heb dit zelf ook gehad en het is even raar maar went ook wel weer. En ik was uiteindelijk gewoon blij voor haar en kreeg een andere crush ook nog ☺️😉 zo kan het gaan. Dus wees een leuke lieve bestie voor haar. Zij gaat daar ook van uit als ik het zo lees.

Liefs, Tover xxx


Ja vind ik ook maar ik denk ook dat ik gewoon te lang heb gewacht en dat ze nu denkt dat ik gewoon vrienden wil zijn


Reageer