Skip to main content

Is het normaal om je vriendin je te laten aftrekken en jij haar vingerd op 13 jarige leeftijd?

Is het normaal om je vriendin je te laten aftrekken en jij haar vingerd op 13 jarige leeftijd?

als jullie er allebei klaar voor zijn en het willen, is het geen probleem, het verschilt heel erg wanneer stelletjes enz dit bij elkaar gaan doen, er is denk ik niet echt een minimum leeftijd, mr bijv 10 lijkt mij een beetje jong, maar nogmaals zodra je er klaar voor bent en het wilt is elke leeftijd denk ik wel goed, hoop dat dit je vraag beantwoord heeft

xx @We_Should_Stick_Together21 

Er is geen goed of fout hierin. Als jullie beide er klaar voor zijn en goed met elkaars grenzen omgaan kan het geen kwaad.

Ik denk dat je niet goed wijs bent ik zou toch wel adviseren om dit op een minimale leeftijd van 15 jaren oud. Uit te poberen denk hierbij ook aan als er voorvocht aan je handen zit dat je haar hier door ook zwanger kan maken.

Tekst is aangepast i.v.m. forumregel 10 (je voordoen als expert is niet toegestaan)

Inderdaad beide zijn nog vrij jong, maar experimenteren kan absoluut geen kwaad. Natuurlijk is het wel belangrijk om dat te doen zodra je er zelf klaar voor bent en je genoeg weet zonder dat er rare dingen gebeuren.

Als jullie het beide willen dan is daar niks mis mee. Ik was ook 13 toen ik me voor het eerst liet aftrekken

@Onbekend12 bee hoor ik die het ook sinds kort met m’n vriendin maar echte sex doen we nog niet gewoon een beetje voelen en strelen en knuffelen 

Reageer