Vraag

aftrekken en tongen

  • 28 January 2022
  • 8 reacties
  • 443 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hi ik ben 14 jaar oud ik word maandag ontgroend als het goed is maar ik wil dat maar wij willen ook meteen stapje verder dat ik hem aftrek en hij mij vingert maar wat vinden jullie kan dit en is dit niet raar als 14 jarige

 

 


8 reacties

Badge

Er is niks raars aan want zo te zien zijn er mensen die op hun 12 al doen, en kan jij mij helpen want n het lijkt dat je goed bent in relaties enzo kijk in mijn profiel naar mijn vraag 

 

Alvast bedankt :)

Hey,

Als jullie je daar allebei goed bij voelen kan het wel denk ik.
Maar hoezo weet je nu al dat je maandag ontgroent wordt? Bij mij was dat namelijk best wel onverwacht.

Reputatie 3
Badge +1

Er is niks raars aan want zo te zien zijn er mensen die op hun 12 al doen, en kan jij mij helpen want n het lijkt dat je goed bent in relaties enzo kijk in mijn profiel naar mijn vraag 

 

Alvast bedankt :)

Ik heb gereageerd en bedankt:)

Reputatie 3
Badge +1

Hey,

Als jullie je daar allebei goed bij voelen kan het wel denk ik.
Maar hoezo weet je nu al dat je maandag ontgroent wordt? Bij mij was dat namelijk best wel onverwacht.

Nou we hebben het soortvan gepland en ja het is impulsief gepland als een grap maar het werd in eens realiteit!?

Reputatie 3
Badge +1

Er is niks raars aan want zo te zien zijn er mensen die op hun 12 al doen, en kan jij mij helpen want n het lijkt dat je goed bent in relaties enzo kijk in mijn profiel naar mijn vraag 

 

Alvast bedankt :)

Maar dat is volgensmij bij hun zelf Maar ik doe het dan bij hem 

Reputatie 3
Badge +1

Meer tips zijn welkom hahah ik had me net zelf gevingerd en toen dacht van ja ik wil wel dat hij het bij mij doet ! Ofzo

 

Reputatie 1
Badge +1

Heyy,

 

hoe is het afgelopen?

Reputatie 3
Badge +1

Lief dat je het vraagt na het is nie door gegaan we waren vangen dat het raar tussen ons werd want we zijn gwn vrienden maar hij heeft nu ook Corona maar ik hoop met hem afspreken en dan met hem te bekken ofzo want dat wil ik wel gwn met iemand tongen<3 hihi 

Reageer