Vraag

afstandsrelatie gaat te snel?

  • 31 May 2021
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben een meisje van 15, en vraag mij af of het normaal is om in een afstandsrelatie sexy foto's te  sturen.  Dit is mijn eerste relatie en alleen mijn beste vrienden weten hiervan. Ik voel mij soms wel een beetje ongemakkelijk omdat we maar een week samen zijn en al sexy foto's doorsturen. Toen ik dit voor de eerste keer zei zei hij wel dat we het rustiger aan zouden doen maar het komt telkens op dezelfde uitkomt. Kan iemand mij tips aub geven wat ik het best zou doen?

 

 

Alvast bedankt om te antwoorden  :)


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hai, op zich mag je zelf kiezen :)

Er is geen goede volgorde in een relatie. Iedereen wil iets anders, en dat is helemaal prima.

Hij zegt dat jullie het wat rustiger aan kunnen doen maar is dat dan ook wat hij wil? En wat vind jij van het tempo? Communicatie is 🔑.

Hoe goed ken je deze jongen? I mean, als je hem alleen maar online kent (wat best wel voorkomt) dan is het misschien handiger om eerst een band op te bouwen alvorens foto’s te sturen. Voor hetzelfde geld heeft hij slechte bedoelingen. Als je hem wel kent dan kan je dat wel inschatten denk ik.

Het is belangrijk dat je niet over je heen laat lopen. Als hij dingen wil waar jij het niet mee eens bent dan hoef je dat echt niet te doen. Het lijkt me verstandig om een gesprek aan te gaan over jullie relatie om duidelijk te hebben wat jullie verwachten. Succes!

Ik zou je in ieder geval sterk afraden om zulke foto's te sturen.
Natuurlijk is het super leuk en spannend, maar er kleven ook risico's aan.
Op dit forum en in het nieuws zie je al zat gevallen waarin er (naakt)foto's zijn uitgelekt.
Daarmee zeg ik niet dat dat hier ook hoeft te gebeuren, maar het lijkt mij verstandig om daar rekening mee te houden.

Sowieso is het handig om hem eerst beter te leren kennen.
Jullie zijn pas een week samen, dus dat geeft misschien niet een volledig beeld van hem.
Zoals eenanoniemejongen1 schreef is communicatie belangrijk, maar ik zou daarbij toevoegen dat het ook super belangrijk is om voorzichtig te zijn.
Misschien is het dus handig om met een goede vriend/vriendin te kijken naar de foto's om te zien of het een goed idee is om te sturen.
Als je beste vriend/vriendin ze niet mogen zien, waarom zou een jongen dat mogen die je minder ziet en waarmee je net een relatie hebt.

Maarja, doe met deze informatie wat je wil.

Reageer