Vraag

afspreken met iemand die k heb ontmoet via snap

  • 15 October 2023
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 2
Badge

heey

ik ben een jongen van 12 en er is een jongen op mijn snap die ik best wel leuk vind. hij is 15 maar dat maakt me eigenlijk niet heel veel uit. maar goed.. hij zei dus dat hij een keer met me zou willen afspreken en dat we dan dingen gaan doen(misschien weet je het al hahhaha).  maar hij zei wel dat hij niet echt weet waar we het moeten gaan doen en hij stelde ook eerst voor om het in een wc te gaan doen maar dat lijkt me niet echt prettig ig.  voor de rest zijn mijn ouders best wel streng met snapchat en met iemand afspreken die ik online heb ontmoet. Ik zal ff vertellen waarom. vorig jaar ging ik met een ‘vriend’ afspreken en voordat hij kwam vroeg hij of hij mijn tel nummer mocht dus ik zei natuurlijk ja maar ik gaf per ongeluk het tel nummer van me ma en het bleek een pedo te zijn. sinds dien denkt ze dus dat ik geen snapchat meer heb maar ik wil die jonge zo graag ontmoeten;. EN HIER S DUS EINDELIJK MIJN VRAAG😂. weet iemand een goed excuus om langer weg te zijn of hoe ik het kan vertellen dat ik een vriend heb iemand zei ook dat ik kon zeggen dat ik met vrienden weg was maar dan wil ze altijd weten met wie en de tel nummer van die moeder ze kind. 

 

dus ja help me ajb

xx


3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Je kunt ook gewoon zeggen dat je even alleen door de stad gaat lopen, of met vrienden. En dan bijvoorbeeld naar de winkel ofzo

Groetjes @Anoniemxv 

#verwijder de check

Reputatie 2
Badge

hey @Anoniemxv 

 

oh ja dat kan ook thx voor de tip

 

 

Reputatie 1
Badge

nno quote verwijderd 
Heyyy nou meid het komt goed ik spreek zo vaak met jongens af van snapchat(niet dat ik dan gelijk verliefd op ze ben btw) maar er is nog nooit wat gebeurd zorg gewoon goed voor jezelf

Reageer