Hii allemaal,
ik ken een meisje zij is 15 ik ben 16 we hebben het al een aantal keer geprobeerd of het iets tussen ons kan worden dat is geen 1x gelukt dit kwam omdat we veel ruzie hadden enz maar nu zag ik haar na een tijdje weer en heb ik gewoon hoi tegen haar gezegd hoe gaat het gewoon even bij praten maar nu komt het . Nu belt ze me weer van ja zullen we het proberen ik heb tegen haar gezegd ik heb geen zin meer om het met jou te proberen je bent ook een beetje kinderachtig waneer ik je zie zeg je niks maar waneer ik met je bel doe je helemaal leuk ik wil je zien knuffelen enz daar heb in geen zin meer in toen heeft ze gezegd van nee ik heb me fouten ingezien en wil echt voor je gaan nu wilt ze dus met me afspreken alleen bij haar thuis terwijl der ouders gewoon thuis zijn niet dat dat voor mij een probleem is ofzo maar omdat ik niet zeker weet als het iets gaat worden omdat we het al vaker hebben geprobeerd wil ik haar ouders nog niet ontmoeten dit omdat ik niet weet als het echt iets tussen ons gaat worden maar nu heb ik jullie hulp nodig ik ga tegen haar zeggen kom weggaan gewoon naar buiten toe even lopen bijpraten enzo maar hoe ga ik er voor zorgen dat het niet akward gaat worden en is het wel verstandig om te gaan aangezien er sws iets gaat gebeuren tussen ons omdat we elkaar allebei erg aantrekkelijk vinden dus wat zeggen jullie gewoon gaan? Zo ja hoe laat ik het vloeiend verlopen en hoe zeg ik dit tegen haar ik heb gewoon tips van jullie nodig dus als jullie iets denken laat het zeker weten aangezien ik geen idee heb hoe ik dit kan fixsen Alvast bedankt