Vraag

afspreken met ex

  • 10 July 2022
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Badge +2

Hii allemaal,

ik ken een meisje zij is 15 ik ben 16 we hebben het al een aantal keer geprobeerd of het iets tussen ons kan worden dat is geen 1x gelukt dit kwam omdat we veel ruzie hadden enz maar nu zag ik haar na een tijdje weer en heb ik gewoon hoi tegen haar gezegd hoe gaat het gewoon even bij praten maar nu komt het . Nu belt ze me weer van ja zullen we het proberen ik heb tegen haar gezegd ik heb geen zin meer om het met jou te proberen je bent ook een beetje kinderachtig waneer ik je zie zeg je niks maar waneer ik met je bel doe je helemaal leuk ik wil je zien knuffelen enz daar heb in geen zin meer in toen heeft ze gezegd van nee ik heb me fouten ingezien en wil echt voor je gaan nu wilt ze dus met me afspreken alleen bij haar thuis terwijl der ouders gewoon thuis zijn niet dat dat voor mij een probleem is ofzo maar omdat ik niet zeker weet als het iets gaat worden omdat we het al vaker hebben geprobeerd wil ik haar ouders nog niet ontmoeten dit omdat ik niet weet als het echt iets tussen ons gaat worden maar nu heb ik jullie hulp nodig ik ga tegen haar zeggen kom weggaan gewoon naar buiten toe even lopen bijpraten enzo maar hoe ga ik er voor zorgen dat het niet akward gaat worden en is het wel verstandig om te gaan aangezien er sws iets gaat gebeuren tussen ons omdat we elkaar allebei erg aantrekkelijk vinden dus wat zeggen jullie gewoon gaan? Zo ja hoe laat ik het vloeiend verlopen en hoe zeg ik dit tegen haar ik heb gewoon tips van jullie nodig dus als jullie iets denken laat het zeker weten aangezien ik geen idee heb hoe ik dit kan fixsen Alvast bedankt😘


2 reacties

Badge

Hallo!! 

Als het nou echt nooit is gelukt dan lijkt het me niet super handig om nog eens te gaan proberen als jullie vriendschappelijke relatie niet super goed is enzo… want het is natuurlijk ook belangrijk dat je met diegene met wie je hebt ook echt een goede vriend/vriendin is ! ik snap wel dat je niet wil dat de ouders erachter komen maar als zij het wel wil is het misschien wel beter . verder denk ik dat het wel handig is om te vragen wat zij wil enzo en dan dat jij ook kan vertellen wat jij zou willen , en als jullie dr over eens zijn kan je vragen of ze wil dat haar ouders ervan weten eb wat jij daarvan vind enzo , ik denk dat als het gesprek goed word gestart de rest van het gesprek wel vanzelf gaat!! zo gaat t wel altijd bij mij… Zou je alsjeblieft ook op mijn vraag willen reageren op mij  account ?? alvast heel erg bedabkt!! 

Veeeeeel suc6 !!

Groetjes van mij!!

Reputatie 3
Badge +2

Hey klonk nou niet alsof je er zin in heb. En als ze vaker die dingen zegt zoals ze aan de telefoon deed van ja ik zie mn fouten in dan js dat niet betrouwbaar 

 

Maar aan de andere kant, als ze dat nooit zegt kan je het proberen en dan heb je het al snel genoeg door of ze d'r ook van geleerd heeft. 

 

Het is sowieso duidelijk dat je niet bij d'r ouders nr binnen wil dus niet doen. Zeg gwn van kom we gaan gwn buiten bijpraten en zeg gwn duidelijk van ik ga d'r niet naar binnen. Punt. Ja hallooo als jij dat niet wil dan moet ze dat respecteren.  

Buiten dat is t lekker weer dus wat is het probleem

 

En kijk als jij merkt van dit word m gwn niet, laat je dan niet verleiden door de kracht van aantrekkelijk vinden want dat heeft geen zin. 

En trouwens het hoeft niet vloeiend te verlopen want als je tot haar aangetrokken ben gaat dat vanzelf en gebruik je je voorbereiding niet eens

 

 

Latuuuur

 

Reageer