Vraag

afspreken met een jongen alleen thuis

  • 10 July 2022
  • 4 reacties
  • 277 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Haii ik ga naar de brugklas en we hebben al kenningsmaking gehad en er was een leuke jongen die bij mij in de klas komt en we hebben al een tijdje contact enzo we sturen al hartjes soms en ik ga dus morgen met hem afspreken maar ik vind het best een beetje spannend want ik heb hem nog maar een x gezien. En ik kom naar zijn huis toe en hij zei dat hij alleen thuis was maar dat vind ik dus juist spannend omdat we alleen thuis zijn kan het heel ongemakkelijk worden omdat we niet weten waar we over moeten praten en straks gaat hij me opeens zoenen of wil hij zelfs meer dan zoenen omdat we alleen thuis zijn. Ik ben hier een beetje bang voor. Ik wil heus een relatie met hem maar ik weet niet of ik me er zo lekker bij voel dat k morgen naar zijn huis ga (het is ook nog een uur fietsen) en dat we alleen thuis zijn. Maar heeft iemand tips of weet iemand leuke onderwerpen om over te praten? Liefss van mij. 

 

PS: hij is net 12 en ik ben al bijna 13 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Iemand??💙💙

Reputatie 4
Badge +2

Hey @S_is_anoniem ,

Ik snap dat het spannend is. Ik ben zelf ook niet zo goed in het bedenken van gespreksonderwerpen. Jullie kunnen ook gewoon iets gaan doen wat jullie allebei leuk vinden. Bijvoorbeeld een film kijken of spellletjes spelen, dat soort dingen.

Groetjes van Sam

Heyyy als ik jou was zou ik niet meer met hem afspreken. Ga af op je instinct als dat al niet goed voelt echt niet doen. Half uur van je vandaan en ook nog alleen? Dat is echt een no go misschien is het beter om gewoon op een openbare plek af te spreken, desnoods bij jou thuis. En denk goed na over de keuzes die je maakt je met nog maar 13 you know zoenen of meer?!? Doe niet iets waar je spijt van kunt krijgen. Good luck

Reputatie 3
Badge +2

Ik zelf denk niet dat het allemaal zo'n groot probleem is en ik denk ook niet dat hij zo volwassen en ver is dat hij meer wil dan zoenen

Hij is gewoon aan het uitproberen zoals iedereen. En jij moet gewoon doen wat goed voelt

Je kan ook niet afspreken en dat doen als je hem al een paar keer heb gezien in de klas maar volgens mij is dit al geweest dit afspraakje (of niet ofc)

 

Update je ons even?

 

Latuuur

Reageer