Vraag

Afspreken met een jongen?

  • 13 July 2021
  • 4 reacties
  • 597 Bekeken

Badge

Heey allemaal,

Ik heb laatst een jongen toegevoegd op snapchat, hij woont bij mij in de buurt maar ik heb nooit echt met hem gepraat. We gingen via snap een beetje praten en ik vind hem wel heel aardig (hij is ook best knap lol). Hij heeft wiskunde aan me uitgelegd terwijl hij het zelf ook niet helemaal snapte en hij zwaait sinds een paar dagen ook elke keer als hij langs komt. Ik begin hem best wel leuk te vinden. Nu komt mijn probleem: Ik zou wel een keer met hem af willen spreken maar ik weet niet hoe ik dit tegen hem moet zeggen en ik weet ook niet hoe ik dit tegen mijn ouders ga zeggen als ik iets met hem ga doen. Mijn ouders zijn best wel streng dus ik weet niet hoe ze erop gaan reageren als ik met een jongen van snapchat af wil spreken, ik weet ook niet of hij dit wil. Hoe moet ik dit aan hem gaan vragen en tegen mijn ouders zeggen? Of moet ik gewoon doen alsof ik hem een keertje tegen kwam en we toen gingen praten? Ik weet ook niet of mijn ouders het goed vinden als ik random mensen toevoeg op snap dus as iemand advies heeft, help me aub. (we snappen trouwens best wel veel, gister iets van 40 min en een paar dagen geleden ook een uurtje )

Alvast heel erg bedankt!

xxx

(Ik weet dus wel dat hij echt bestaat en dat het geen creep van 50 is ofzo)

 


4 reacties

Badge

Hey 

ik snap dat je het moeilijk vind. Tegen die jongen zou ik gewoon vragen of hij een keertje wat wilt doen ofso.. en als je het spannend vind met hem alleen kun je voorstellen dat jullie met z’n vieren wat gaan doen (dat jij een vriendin meeneemt en hij een vriend bijvoorbeeld) 

Op deze manier is het misschien ook wat makkelijker tegenover je ouders.. :)) 

Heey! ik zou hem gewoon snappen met zullen we binnenkort wat doen of iets in die richting of wees gewoon niet onzeker en zeg gewoon  uit het niets van dus wat doen we binnenkort. en oja over je ouders, zeg gewoon dat je naar een vriendin gaat maar informeer je vrienden wel als je met die jongen gaat afspreken en stuur je live locatie naar hun etc xx

Badge

Hoi hoi

Als hij bij jou in de buurt woont kun je gewoon zeggen dat je hem hebt ontmoet toen je ging buiten spelen ofzo iets en het afspreken zou je kunnen vragen via snap of hij buiten wilt spelen en dan hoef je niks tegen je ouders te zeggen 

Dit zijn een paar ideetjes ik hoop dat ze van pas komen🙃

Groetjes van sofi 

Badge

Dankjulliewel <3

Reageer