Vraag

Afspreken met crush, maar wat is er te doen in lockdown?

  • 21 December 2021
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik ga misschien (voor de duidelijkheid; vriendschappelijk) voor het eerst afspreken met mijn crush maar wat is er te doen nu we weer in lockdown zitten? Ik bedoel, behalve kletsen + wandelen want dat is nog iets te awkward...


3 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Ik vraag me dit dus ook af

Badge

Tekenen, muziek luisteren, schrijven, slapen, wandelen, zingen, dansen, een taal leren, gamen, netflix, lezen, koken, bakken, hardlopen, fitness, eten, afspreken, bucketlist maken,  opruimen, youtube, haken, sieraden maken, douchen, in bad, schilderen, buiten chillen, shoppen, masker doen, fotos maken of kijken, makeuppen, bloggen, vloggen, social media, bellen, appen, bloemen plukken, eigen biografie maken, zwemmen, google interessante dingen, ga wikipedia aanvullen, verhalen maken, klusjes voor een ander, je kamer opnieuw inrichten, met mensen praten, de kindertelefoon bellen, gymnastieken, je eigen taal verzinnen, radio luisteren, tv kijken, moodboard maken, verlanglijstje voor je verjaardag maken, familiestamboom maken, bordspelletjes, skaten, mediteren, fotoboek maken, yoga, orden je telefoon, vrijwilligerswerk, ga dingen plannen, verkoop spullen, zoek een baantje, internetten, anti verveel tips opschrijven, mensen helpen op het forum, strand, bos, fietsen, docus kijken, serie binge watchen, workout doen, maak tiktoks, ga daten, doe niks, etc, etc.

Ik vind bakken of iets anders wat je samen maakt/doet wel een goed idee. Dat kan altijd en is erg leuk voor jullie samen. 

Reageer