Vraag

afspreken met crush

  • 9 December 2022
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoihoi, in een ander topic had ik verteld over een jongen die ik heb leren kennen via de fitness. we hadden elkaar daar aangekeken maar niet gesproken en hij voegde me toe op snapchat... sinds dan chatten we elke dag van smorgensvroeg tot savondslaat. (nu al 3 weken) nu heeft hij me gevraagd om af te spreken, en dat gaan we volgende week zaterdag doen. zijn vriend en mijn vriendin gaan ook mee om ons wat te steunen en het minder akward te maken omdat we elkaar nog niet in het echt hebben gesproken en heel verlegen zijn... maar nu de vraag, hebben jullie tips voor het afspreken? om het minder genant te maken? en stel nu dat we elkaar heel tof vinden zoals op chat zou het dan raar zijn om al op de 1ste date te kussen? en als we dat dan doen hebben jullie daarvoor ook tips? byeee


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Gewoon jezelf zijn en zien how het loopt :)

kussen op de 1e date is niet gek maar jullie moeten het wel allebei willen.

ennnn ja kussennn doe je gwn op gevoel i guess, althans ik, dus ik heb niet echt tips. Misschien kan je wat kus tips vinden op het forum

 Hoi @Vliegende prinses Je kan alvast wat gespreksonderwerpen bedenken waar jullie het dan over kunnen hebben zodat er niet zo’n ongemakkelijke stilte is. Ik zou het niet raar vinden om op een 1e date te kussen maar dat moeten jullie eigenlijk allebei zelf beslissen. Doeii (:

Reageer