afspreken

  • 22 September 2021
  • 8 reacties
  • 199 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Heyy,

oké ik heb dus even een update over M!!

 Nou hij vroeg dus mijn rooster voor morgen, en hij had precies hetzelfde rooster als mij. Dus vroeg hij weer om iets te gaan doen, en nu moest ik wel gewoon ja zegge!! Want ik wil het ook wel , ik vind het alleen super eng.

maar het zit nu dus zo mijn vriendin waarmee ik bijna altijd mee naar school fiets, is een uur later plus de pauze erbij later uit, dus in die tijd gaan ik en M iets doen. Dus nu weet ik dat  als het niet leuk is ofz het toch maar 1 ½ uurtje is.

 


8 reacties

Heyy

 

Wat knap dat je deze stap toch hebt durven te zetten!

 

Het is misschien wel erg spannend, maar het wordt vast wel leuk / gezellig!

Wil je ons nog laten weten hoe het is gegaan?

 

Succes! Het komt vast wel goed en ik vertrouw in je!🙂

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 4
Badge +4

@NaamNietBekend 

heyy,

nou het was dus uit eindelijk mislukt, ALWEER!

mijn vriendin was plots ook 4de uit en we moeten een uur naar huis fietsen dus we wouden wel graag samen fietsen, natuurlijk. Dus toen heb ik even zitten kijken en toen zag ik dat het weer niet uit kwam. Dus nu heb ik tegen M gezegd dat we volgende week iets moeten gaan doen!! 
pfff wat een gedoe, ik dacht wel dat ik hem zag in de fietsenstalling van ver weg maar ik weet het niet zeker en toen voelde ik weer heel veel spanning opbouwen. 

Reputatie 4
Badge +4

@Rosa06 

oops ik klikte al op versturen, maar ja ik ben nu dus weer bestwel bang terwijl ik er vanochtend echt goed in stond. 
maarja we gaan zien wat er gaat gebeuren!

bye bye 

Heyy

 

Ik vind, ondanks dat het afspraakje misschien een beetje is mislukt, dat je het goed hebt gedaan!🙂
 

Het afspraakje ging dan misschien niet door doordat er wat dingen veranderde, maar je hebt al een goede stap gemaakt door de afspraak in te plannen en dat gaf je vertrouwen. Ik weet zeker dat het afspraakje volgende week gewoon goed gaat komen! Probeer inderdaad maar niet te ver vooruit te kijken want je ziet vanzelf hoe het allemaal zal gaan, maar ik vind dat je het echt goed doet en je maakt goede stappen voor jezelf!
 

Als je het heel erg eng / spannend vindt kan je misschien kijken of je samen met je vriendin erbij kan afspreken met hem? Misschien is het dan wat minder spannend voor je omdat er dan iemand bij je is die je vertrouwd?

 

Ik had ook nog een vraag. Hoe reageerde M eigenlijk toen je zei dat het afspraakje niet door kon gaan? Reageerde hij wel goed en respectvol?

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 4
Badge +4

@NaamNietBekend 

echt super bedankt, want ik vind het dood eng maar tegelijkertijd zie ik me ook weer heel blij en comfortabel bij hem zitten ofz.

Maar oké ik wil eigenlijk geen vriendin meenemen want we willen toch elkaar beter leren kennen en ik ben bang dat als we met een vriendin zijn dat ik me automatisch terug trek naar die vriendin en dus eigenlijk niet zo veel tegen hem praat.

Maar het is een heel nette jonge, hij is zegmaar het typen jongen die met je mee naar huis fiets om te weten dat je veilig bent, behalve als je echt heel verweg  woont en je dat woon ik. Ik woon een uur fietsen van zijn huis vandaag of zelfs wat meer. Maar hij reageerde met dat het niet erg is en dat we volgende week wat konden doen!! :D

 

 

Reputatie 4
Badge +4

@NaamNietBekend 

heyy,

oké ik heb nieuws, vandaag had ik tussenuur met mijn vriendinnen en M had ook tussenuur dus hij kwam in een keer aanlopen (en dat is de 1ste keer dat ik hem in het echt zag van dichtbij) en zijn vrienden waren er ook maar die gingen een tafel verder zitten, en hij kwam langs mij zitten en toen hebben we met zijn allen een beetje gepraat en het was alles behalve awkward maar wel heel eng, hij vroeg dus ook hoe ik hem had toegevoegd enz dus ja ik wist het antwoord wel maar das ook een beetje ja bruh. En ik heb toen gewoon gezegd dat ik hem had gevonden op insta en toen op snap lol. En dat was eigenlijk de tijd dat ik wou leren voor een toets die ik had en hij had me een beetje geholpen maarja dat had niet heel veel nut. Dus in praying dat ik een voldoende heb. En hij moet dus gelijk door naar werk met de bus en ik ga ook met de bus naar huis, en hij vroeg dus of ik via een andere weg naar huis kon gaan omdat ik dat met hem in de bus zat omdat we eigenlijk alletwee een andere bus hebben. En ik met mijn veel te blije hoofd zij natuurlijk ja. Maar ik weet niet of mijn ouder hier zo blij mee zijn maarja. I’m exited!! :)

Heyy Rosa06:wave:

 

Het is logisch dat dat erg spannend was! Vond je het wel leuk en gezellig om M voor de eerste keer in het echt te zien en te spreken? Je hebt het goed gedaan!:blush:

 

Dus in praying dat ik een voldoende heb.

Dat hoop ik ook! Ik duim voor je:thumbsup:

En wel lief dat M je wou helpen met het leren voor je toets, ook al had het niet zoveel zin:sweat_smile:

 

En hoe is het verder gegaan met het stukje van de bus?

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 4
Badge +4

@NaamNietBekend 

heyy, 

het was echt leuk en helemaal niet awkward!

ik heb wel een onvoldoende voor mijn toets :( zijn schuld hahaha.

nou mijn 4g was op en mijn telefoon was niet meer heel vol. Dus we hadden het op zijn telefoon opgezocht, en ik zat in de bus alles ging goed. Maar ik ben niet zo goed met plaatsen onthouden enz, dus toen ging de bus ergens heen, maar ik dacht dat hij niet meer langs mijn dorp zou komen, dus ik was daar uitgestapt. Ik had hem als eerst gebeld maar hij nam niet op, dus toen belde ik mama en die was bestwel overstuur en in dier ijs dat ik met mijn moeder had gebeld (5 min) had M me nog 5 keer gebeld, dus daarna belde ik hem en ik was ook helemaal niet bang ofz, maar ik had zoveel geluk dat een vriendin van mijn moeder daar in de buurt woonde en die bracht mij ergens heen waar mijn vader me kon ophalen. En toen was ik thuis, hij had ook nog geappt van zeg maar als je thuis bent bladiebla. 
 

dusja hij is echt heel lief. 

Reageer