Skip to main content

Hoii,

binnenkort ga ik met een jongen afspreken waar ik al een tijdje mee snap (ik weet dat hij gewoon echt is enzo, is vriend van een vriendin van mij) maar vindt het nog een beetje spannend. Ik weet wel dat ik het wil maar ben bang dat ik dichtsla en niks zeg (soms doet hij raar en chagrijnig en boos en dan verontschuldigt hij zich later weer waar ik slecht tegen kan). Ook weet ik niet wat ik mijn ouders moet vertellen want ga niet zeggen dat ik met een jongen ga afspreken. 
ik heb het gevoel dat ik hem niet perse leuk vindt maar het idee van een vriendje maar misschien veranderd dit na het afspreken?

 

japp dat was het probleem wel zo, hoop dat iemand mij advies kan geven wat ik kan doen.

(en hoe verwijder je een topic, als dat kan?)
 

Hoii @Gwynethxx 

Als ik jou was zou ik gewoon jezelf blijven, als ie echt aardig is, dan acsepteert ie het gewoon. En als je wel dichtslaat zou ik van tevoren aangeven dat je het spannend vind, als iemand dat tegen mij zou zeggen... Zou ik dat acsepteren. Tegen je ouders zou ik gwn zeggen dat je naar een vriend toegaat... Slim toch ?

 

Een topic wordt verwijderd na 3 of 6 maanden. Ik weet niet meer hoeveel het is 😑


Hoi Gwynethxx,

In principe verwijderen we geen topics. Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:
· Het topic in strijd is met de forumregels
· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.
· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

Je kunt dus ook niet zelf je topic verwijderen. Als je denkt dat een topic van jou aan een van de drie punten hierboven voldoet, kan je het rapporteren en ons vragen het te verwijderen. Noem hierbij dan de reden.


Groetjes,

 

Hester van De Kindertelefoon


Reageer