Hoi lieve Kindertelefoon forumleden,
Vandaag/morgen is de dag dat ik precies 11 maanden en 3 weken op het Kindertelefoon forum zit. Het was super leuk en ik heb de afgelopen jaar veel van jullie geleerd. Ik vond het geweldig om mensen te helpen met meer dan 800 reacties.
Zoals velen van jullie wel weten, heb ik de laatste tijd een lastige periode doorgemaakt, grotendeels was te lezen op dit forum, maar ook door drukte met school en andere gebeurtenissen, waaronder problemen in mijn familie en twijfels in religie.
Een paar maanden geleden had ik een pauze genomen van het forum omdat ik me eenzaam voelde door het lezen van best veel topics. Veel van jullie hebben het goed, vooral op het gebied van liefde en relaties, terwijl dat bij mij gewoon niet lukt. Nu, een paar maanden later, gaat mijn puberbrein nog meer bezig zijn met liefde. Sure, het leven zelf gaat wel goed, ik doe aan gym/ self improvement, wat heel goed lukt en daar ben ik trots op! En ik heb een prima sociale kring waar ik !!oppervlakkig!! goed mee kan omgaan.
Maar ik mis één ding, het enige waar mijn hart naar verlangt en geen ene manier van self improvement kan dat verhelpen: ik mis gewoon een lief. Ik wil gewoon een vriendin. Iemand met wie ik een diepe vriendschap kan hebben. Dat is wat ik wil, waar ik naar verlang. Op 1 juli 2023 heb ik de eerste topic aangemaakt over dit onderwerp, bijna een jaar geleden, en nog steeds heb ik niemand. Ik weet dat het tijd kost en geen race is, maar ik verdien het en ik verlang ernaar. Vooral omdat ik niet snel verliefd word en maar 1x in mijn leven verliefd ben geweest en afgewezen was. Mijn vrienden doen geen ene fuck qua gezelligheid dus dat houd op, die normale vriendschappen zijn te oppervlakkig. Ik ben opzoek naar wat diepere vrienden, of het beste, een vriendinnetje. Iemand waarmee ik kan knuffelen, ik ben een echte knuffelbeer
Ik zie veel topics van jullie die gaan over relaties en mooie brieven die jullie schrijven. Bij jullie gaat het wel goed en vaak ook in 1x, en als ik dat lees, word ik enorm verdrietig. Ondanks dat ik het super mooi vind om te lezen en het jullie echt enorm gun, voel ik me dan echt heel rot.
Kortom, ik weet gewoon niet wat ik op dit moment moet doen. Ik had nooit gedacht dat deze gevoelens zo sterk zouden worden. Ik vind het leuk om mensen op het forum te helpen, maar ik wil nu alles doen om me goed te voelen en deze gevoelens te minimaliseren. Aangezien veel topics over relaties gaan, kan ik die nauwelijks vermijden en is het lastig om nog actief te zijn. Categorie liefde en relaties was eigenlijk ook wel de enige subforum waar ik actief op was.
Daarom heb ik besloten om mijn account morgen, na bijna een jaar, toch te verwijderen. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor en het spijt me echt. Ik wil me gewoon goed voelen en dit forum speelt daar helaas toch een rol in.
Dank jullie wel voor de afgelopen 12 maanden Misschien kom ik ooit nog terug, als het beter gaat met de gelukkige ItzJustin twee punt nul, het leven blijft onvoorspelbaar, vooral in de puberteit.
Lieve forummers en moderators, blijf zo doorgaan want het forum heeft jullie allen stuk voor stuk nodig.
Sorry als het wat vaag of dramatisch overkomt, maar jullie betekenen veel voor mij.
Liefs, ItzJustin!
—
(PS: Morgen of dinsdag zal ik een berichtje plaatsen in het topic waar ik mijn account kan laten verwijderen, ligt eraan wanneer deze online komt. )
(PS 2: Speciaal bedankje naar
Ik blijf maar typen pfft