Skip to main content

Hoi lieve Kindertelefoon forumleden,

Vandaag/morgen is de dag dat ik precies 11 maanden en 3 weken op het Kindertelefoon forum zit. Het was super leuk en ik heb de afgelopen jaar veel van jullie geleerd. Ik vond het geweldig om mensen te helpen met meer dan 800 reacties.

Zoals velen van jullie wel weten, heb ik de laatste tijd een lastige periode doorgemaakt, grotendeels  was te lezen op dit forum, maar ook door drukte met school en andere gebeurtenissen, waaronder problemen in mijn familie en twijfels in religie.

Een paar maanden geleden had ik een pauze genomen van het forum omdat ik me eenzaam voelde door het lezen van best veel topics. Veel van jullie hebben het goed, vooral op het gebied van liefde en relaties, terwijl dat bij mij gewoon niet lukt. Nu, een paar maanden later, gaat mijn puberbrein nog meer bezig zijn met liefde. Sure, het leven zelf gaat wel goed, ik doe aan gym/ self improvement, wat heel goed lukt en daar ben ik trots op! En ik heb een prima sociale kring waar ik !!oppervlakkig!! goed mee kan omgaan.

Maar ik mis één ding, het enige waar mijn hart naar verlangt en geen ene manier van self improvement kan dat verhelpen: ik mis gewoon een lief. Ik wil gewoon een vriendin. Iemand met wie ik een diepe vriendschap kan hebben. Dat is wat ik wil, waar ik naar verlang. Op 1 juli 2023 heb ik de eerste topic aangemaakt over dit onderwerp, bijna een jaar geleden, en nog steeds heb ik niemand. Ik weet dat het tijd kost en geen race is, maar ik verdien het en ik verlang ernaar. Vooral omdat ik niet snel verliefd word en maar 1x in mijn leven verliefd ben geweest en afgewezen was. Mijn vrienden doen geen ene fuck qua gezelligheid dus dat houd op, die normale vriendschappen zijn te oppervlakkig. Ik ben opzoek naar wat diepere vrienden, of het beste, een vriendinnetje. Iemand waarmee ik kan knuffelen, ik ben een echte knuffelbeer😂

Ik zie veel topics van jullie die gaan over relaties en mooie brieven die jullie schrijven. Bij jullie gaat het wel goed en vaak ook in 1x, en als ik dat lees, word ik enorm verdrietig. Ondanks dat ik het super mooi vind om te lezen en het jullie echt enorm gun, voel ik me dan echt heel rot.

Kortom, ik weet gewoon niet wat ik op dit moment moet doen. Ik had nooit gedacht dat deze gevoelens zo sterk zouden worden. Ik vind het leuk om mensen op het forum te helpen, maar ik wil nu alles doen om me goed te voelen en deze gevoelens te minimaliseren. Aangezien veel topics over relaties gaan, kan ik die nauwelijks vermijden en is het lastig om nog actief te zijn. Categorie liefde en relaties was eigenlijk ook wel de enige subforum waar ik actief op was.

Daarom heb ik besloten om mijn account morgen, na bijna een jaar, toch te verwijderen. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor en het spijt me echt. Ik wil me gewoon goed voelen en dit forum speelt daar helaas toch een rol in.

Dank jullie wel voor de afgelopen 12 maanden💙💙 Misschien kom ik ooit nog terug, als het beter gaat met de gelukkige ItzJustin twee punt nul, het leven blijft onvoorspelbaar, vooral in de puberteit.  🍀 

Lieve forummers en moderators, blijf zo doorgaan want het forum heeft jullie allen stuk voor stuk nodig.

Sorry als het wat vaag of dramatisch overkomt, maar jullie betekenen veel voor mij.

Liefs, ItzJustin!

(PS: Morgen of dinsdag zal ik een berichtje plaatsen in het topic waar ik mijn account kan laten verwijderen, ligt eraan wanneer deze online komt. )

(PS 2: Speciaal bedankje naar @tim16 omdat jij ook zoveel mooie reacties had achtergelaten en ik weet dat jij ook binnenkort weg gaat, echt alle liefde naar jouw ik zal je nooit vergeten.)

Ik blijf maar typen pfft 

Heyy lieve @ItzJustin ,

Wat jammer dat je gaat stoppen, maar je bent zelf echt het belangrijkste natuurlijk! Ergens kan ik me je gevoel ook wel voorstellen, maar ik ben zelf nog niet echt bezig met relaties dus heb er niet echt last van.. 

Bedankt voor al je reacties en hulp hier! En wie weet tot ooit!😉

Liefs,

Jesse

Heyy lieve @ItzJustin,

Ik vind het echt jammer dat je de keuze hebt gemaakt om het forum te verlaten, maar ik heb ook zeker begrip voor je keuze want als dat voor jou goed voelt moet je dat zeker doen. Ik heb je niet heel veel gesproken op het forum, maar ik weet hoe lieve jongen je bent en mij heb je echt goed geholpen met je adviesen en tips. 

Ik wens je echt al het beste toe voor de toekomst en ik hoop dat je je geluk en liefde gaat vinden in iemand. Dat gaat ook echt lukken bij jou dat weet ik zeker! Weet dat je altijd welkom bent om terug te komen wij zijn er echt voor je als je ons nodig hebt!💪

Ik ga je missen en wens je het beste toe❤️

Liefs van ItsJustMe <3

Hey lieve beste @ItzJustin   ik voel me een stukje bezwaard doordat ik zo heb zitten juichen hier over dat wat jou het meest pijn deed. Sorry daarvoor! Ik weet dat je het niemand verwijt maar ik heb niet beseft hoe pijnlijk dit voor je was. Ik kan nu alleen maar wensen en hopen voor jou dat je grote wens zo snel mogelijk vervuld wordt!  Kom dan weer snel terug! En je kunt evt ook je account slapend maken en pas weer kijken als je er aan toe bent. Maar kijk maar. Ik hoop echt dat het jou lukt om je gelukkig te gaan voelen en een lieve relatie krijgt. Veel liefs Tover 😘

Ik en veel anderen gaan je missen!!

Dank allen,

En nee, @Tover01 Je hoeft je echt niet schuldig ofzo te voelen doordat ik mij zo voel. Want ik gun wat ik wil anderen net zo erg, dus alsjeblieft het laatste wat ik wil is dat mensen door dit topic schuldig gaan voelen. Ik gun iedereen liefde want dat is gewoon een fantastisch gevoel, maar k wil het zelf ook.

Ik zal nog ff nadenken over dat slapend maken.

Liefs ItzJustin 💙

Hey @ItzJustin 

Wat ontzettend jammer dat je weg gaat maar ik respecteer en begrijp het zeker. Het is niet de bedoeling dat je je door het forum slechter gaat voelen.

Misschien kun je, zoals @Tover01 al zei, er over denken om je account niet te verwijderen maar ‘slapend’ te maken? Je kan bijv. bij Opties alle meldingen uitzetten zodat je geen mailtjes meer krijgt. Mocht je toch weer de behoefte voelen om terug te komen dan kan dat makkelijk. Maar je moet doen wat goed voelt natuurlijk.

Ik heb altijd heel erg meegeleefd met je en ik snap dat over het geluk van anderen lezen pijnlijk kan zijn. Soms, tijdens het lezen van je topics, wilde ik dat ik je een hele grote hug kon geven. Dat gaat helaas niet daarom een ‘virtual hug’ van mij.

Het is je gegund dat je wens voor een relatie uitkomt en ik weet zeker dat het een keer gaat gebeuren. Je bent een lieve jongen en ik ben het helemaal met je eens dat je het verdiend.

Ik wil jou ook bedanken. Jouw verhaal heeft mij geholpen te doen inzien dat je relaties niet als vanzelfsprekend moet zien (iets waar ik wel eens last van had en stiekem nog wel eens een beetje heb).

Heel erg bedankt dus voor je openheid en eerlijkheid. Ik wens je het allerbeste. ❤️

Hoi! Het is echt heel jammer dat je dit voelt en dit moet besluiten. Maar respect voor wat je uiteindelijk doet natuurlijk. Als iets je telkens weer confronteert en je leest ook hier weer terug wat jou nou precies pijn doet, kan ik wel begrijpen dat je daar te veel door geraakt wordt. Aan de andere kant ben je zo van harte welkom hier en kun je toch ook steun krijgen en je gevoelens uiten.  Zoals de anderen zeggen, denk er eens over om je account even te laten rusten. Het zou een goede middenweg kunnen zijn. Ik sluit mij ook aan bij @tim16  dat je een lieve hug verdient! En het is je ook zo gegund dat je je liefde van je leven tegenkomt, wat ook absoluut gaat gebeuren! Die dag komt en dan kun je dat ook weer delen en zijn we samen met jou blij! Je blijft van harte welkom en wat je ook beslist, weet dat iedereen je het allerbeste wenst en gunt. 😘

Groetjes liefs Tartan X 

Hoi lieve @ItzJustin 

Wat rot. Jij hebt inderdaad wel vaker een dip gehad. Dat weet ik goed genoeg 😉

Weet je, het is je eigen keuze. Misschien is het een idee dat als je een lief hebt gefixt dat hier komt delen? Dan weten we tenminste als het zo ver is dat het goed met je gaat.

@ItzJustin,

Ik vind jou een hele lieve jongen. Ik vond je reacties altijd heel hulpzaam. Ik en de rest gaan je zeker missen. Veel succes in de toekomst.

Liefs @NoahLovesYou 

Hoi allemaal,

Dank jullie wel voor de hele lieve reacties!🩷

Ik heb besloten om mijn account te laten slapen, ik verwijder dus niet maar ik schakel meldingen wel uit en ben volledig inactief.
Wanneer mijn grote droom uitkomt, zal ik weer terugkeren en dat delen met jullie. Wanneer weet ik niet, op hoop van zegen zo snel mogelijk. Het kan morgen zijn, maar ook over een paar dagen/weken/maanden maar hopelijk niet jaren.  Het leven beslist dat, en ik zal mijn best doen om de kansen uit te breiden en zo groot mogelijk te maken, dat beloof ik. Maar ik heb er geen controle over, vooral niet in de zomervakantie.

Ik hoop dat ik jullie snel weer terug zie maar voor nu neem ik even afscheid. Blijf zo doorgaan, Nederland heeft jullie nodig op het forum. Naar alle forumleden en moderators ook tuurlijk.

Tot snel,

ItzJustin 🍀 

Hoi,

Het is heel jammer, maar doe wat jou goed doet en veel succes nog verder in het leven! :]

We gaan je missen.

Liefs, justGhast

💕💖 Lieverd !

😘Tover

We horen nog wel van je! 💕

Liefs @NoahLovesYou 

Pas goed op jezelf lieve @ItzJustin! We gaan je missen en we horen hopelijk snel weer wat van je!💖

Liefs van ItsJustMe😘

Het ga je goed @ItzJustin Ik hoop dat je droom heel snel uitkomt.

We gaan je missen @ItzJustin . Ik hoop dat je snel iemand vind die bij je past! Pas goed op jezelf ❤️.

Liefs , StillWaitingForYou.

Hoi liefie,

Ik vind het echt heel jammer en we gaan je ook heel erg missen! Jij hebt me met zoveel dingen geholpen. Daar ben ik heel dankbaar voor. vanavond ga ik nog bidden voor jou

Heyyy, waarschijnlijk lees je het niet meer, maar ik vind het echt heel stom voor je. ik heb me pas vandaag aangemeld maar lees al wel langer mee, ik begreep heel goed wat jij voelt, zeg maar echt een (in mijn geval) een boyfriend willen hebben. Zit hier ook al n tijdje mee. K wil gewoon heel graag n boyfriend met wie ik alles kan delen enzo. K snap wel dat als je je zo voelt hier afgaat. K las in een van je topics dat je protestants was. K ben ook christelijk heb ook een tijdje twijfels gehad bij het geloof maar God heeft aan mij laten zien dat hij mensen wil helpen. Nog steeds bid ik elke dag of hij mij een vriendje wil geven, omdat Hij op het moment de enige is aan wie ik dat kan vertellen. K ben bang dat mn vriendinnen mij echt raar vinden als k ze dit vertel. Dit klinkt best wel dramatisch maar ja, k weet t allemaal ook niet meer, eigenlijk. K weet niet zo goed wat precies moet doen met deze gevoelens. Jij in iedergeval heel veel sterke, hoop dat je snel een girlfriend krijgt!!! 

Liefs van itsme48793

Hoi @ItzJustin ,

Jammer dat je (even) weg gaat, maar ik snap het ook wel hoor. Doe wat goed voelt voor jou en @Tover01@Tartan14  en @tim16  hebben gelijk als ze zeggen dat je je account ook slapend kunt maken en dus behouden….gewoon hier even een tijdje niet komen kan dus gewoon, daar had ik ook nog nooit over nagedacht…🤔

Tis misschien een ideetje voor als je ineens in van alles en nog wat terecht komt en je je tijd dus wat anders moet verdelen. Je komt er dan ook ineens achter dat het forum best wel wat tijd kost, wat op zich helemaal niet erg is natuurlijk, want je krijgt er ook van alles voor terug van alle lieve forummers die je hier tegenkomt 😃😉

Het lijkt me ook wel lastig om zomaar weer terug te komen als je er al een paar weken tussenuit bent geweest, want ja…je moet toch weer even weer bij komen met alles wat er ondertussen allemaal gebeurd is.

Zo lees ik dus dat @ItsJustMe  verkering heeft (gefeliciteerd jullie allebei met elkaar) en dat @tim16  pomosexual is / is geworden. Van @tim16  die zichzelf niet in een hokje wil plaatsen, had ik dat echt niet verwacht….dat ie zichzelf dus nu wel in een hokje plaatst..😄

Ik zie ook dat anderen als ‘vroeger’ er zijn, zoals ze al waren en op wie je altijd terug kunt vallen zoals @Jesse08  en dat @Tartan14  is zijn streken gelukkig nog niet verleerd en @Tover01  en @NoahLovesYou  zijn er gelukkig ook nog allemaal en ik zie ook wat nieuwe namen en ik weet dat ik niet iedereen hier nu genoemd heb, maar ik kom jullie binnenkort waarschijnlijk allemaal wel weer tegen op één of andere manier….

Oh ja, dit topic gaat over en is van @ItzJustin  en ik heb nog wel een vraagje aan jou:

Ik zag laatst bij een tennistoernooitje een best wel knappe, coole gast van ik schat een jaar of 14 en hij viel vooral ook op door zijn geweldige haar, maar ik heb dus geen idee wie hij is en of hij ook op jongens zoals mij valt…of dat alleen de meisjes de lucky-ones zijn….😉

Het viel me wel op dat hij waarschijnlijk nog niet zolang tennist, qua techniek is er nog wel wat te behalen, maar dat is logisch als je nog maar pas begonnen bent en hij compenseert het met zijn … met zijn… hoe zeg je dat in woorden of in één woord…hij compenseert het met alles wie hij is.

Zo’n jongen zou ik wel als vriend willen hebben. Gewoon dat je het geluk hebt bij hem in de buurt te mogen / kunnen zijn, daar zou ik al vrolijk van worden….het ga je goed en wie weet kom ik je nog wel eens tegen op de tennisbaan….wacht er niet te lang mee, want nu kan ik iig qua techniek nog wel van je winnen…

Doei en ook weer een beetje welkom allemaal,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Welkom terug @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Leuk dat je er weer bent.

Pomosexual is een label voor mensen die geen label willen. 😅 Het klopt dat ik niet van hokjes houd maar zelfs voor mij is er dus 1. Ik ben verder gewoon de oude, vertrouwde Tim hoor. 😂

Hoi @tim16,

Welkom terug @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Leuk dat je er weer bent.

ik voel me ook gelijk weer welkom 😊

Pomosexual is een label voor mensen die geen label willen. 😅

😂😁

Het klopt dat ik niet hokjes houd maar zelf voor mij is er dus 1.

😉

Ik ben verder gewoon de oude, vertrouwde Tim hoor. 😂

ik had ook niets anders verwacht 🙃

en ik kan ook geen anderhalf jaar zonder jou 😘 en al die andere toppers hier 😘

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Hey lieve lieve @ItzJustin!

Sorryy dat ik zo laat pas reageer! Ahw, wat moet je je rot voelen! Ik vind heel jammer dat je weggaat. Je hebt zo ontzettend veel mensen geholpen en je bent echt onderdeel van het forum! Meer dan 815 reacties… RespectxD! Ik hoop dat er een heel lief en knap meisje op je pad komt:). Dat verdien je <33! Hopelijk kom je snel je terugxd

Liefs xxx Banaantjeeee <33

He super lieve @ItzJustin 

Je hebt mij ook heel erg geholpen Dankje wel daar voor,

Ik voel ook volledig met je mee en heb precies hetzelfde aan mn hoofd.

Ik hoop dat het he gaat lukken, ik blijf ook een tijdje offline omdat ik het zelfde heb als jou. Ik duim echt voor je hl

Heel veel liefs vriend2011❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Lieve @ItzJustin 

Ik heb niet veel van je meegemaakt aangezien ik nog maar een paar dagen lid ben 😉, maar wat jammer dat je gaat stoppen. Heel veel succes met je liefdesleven en ik hoop dat je snel een meisje krijgt. 

Ik ga bidden voor jouw bidden

Liefs Anoniema ♥️

( reacties samengevoegd door De Kindertelefoon vanwege betere leesbaarheid )

Lieve @ItzJustin 

Doe wat het beste voor jou is, het komt vast goed! Dankjewel voor al je lieve reacties, kga je missen! Weet dat ik voor je bid😘

Dikke knuffel❤️🔥

Girlpower.13

Sorry dat ik dit topic niet had gezien…

Lieve @ItzJustin ,

Neem de tijd. Een forumpauze is soms ook wel goed hoor. En inderdaad zijn het nu meestal relaties en liefde, seksualiteit en lichaam en gezondheid topics

Succes met je liefdesleven!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer