Skip to main content

Hey allemaal,

Ik ben 14 en ben erg onzeker over mn tanden.

Ik hoor wel vaker dat ik knap ben, maar er zit een spleet tussen mn voortanden (en ik heb ook een beugel) dit maakt mij ergens onzeker.

Mijn vraag aan jullie is, is dit een afknapper?

Nee hoor, ik vind van niet en maak je er geen zorgen over want over een tijdje is dat toch weg :)

Groet, Sano07


hi, ik vind dit echt geen afknapper hoor! en als je vaak hoort dat je knap bent zit het sws niet mis 🙂 mensen zien denk ik echt niet dat je een spleet hebt want het is niet alsof je helemaal in iemands mond gaat kijken of zo. bovendien is iedereen altijd alleen maar bezig met opletten of zij er zelf wel goed uit zien.

en er hebben best wel veel mensen een beugel (ik weet niet of dat ook in jouw klas het geval is maar het is echt heel normaal)! bovendien wordt die spleet dichtgetrokken door de beugel (als het goed is), dus daar hoef je je dan geen zorgen meer over te maken. ik weet niet wanneer je beugel eruit moet, maar ik hoop voor je dat het snel is!

groetjes en veel succes met alles :)


Heyy @Anoniem08

Dat vind ik helemaal geen afknapper. Ik  had ook  een spleet tussen m’n tanden, maar nu heb ik al ongeveer 2 jaar een beugel en de spleet tussen m’n tanden is helemaal weg. Zoals @een leuk mens al zegt: de spleet wordt door de beugel dichtgetrokken, dus het komt allemaal goed! 
 

xx Eenmeisje004 


Ik vind tanden wel echt super belangrijk en een slecht gebit is voor mij wel een afknapper. Maar dan wel een slecht gebit als in slecht verzorgd.  Vieze tanden. Een spleetje is just schattig en met een beugel gaat het vanzelf weg. 


Oh!

 

Wat vervelend zeg. En dan om te bedenken dat ik juist zin heb in een beugel. Het maakt je tanden lekker mooi! Ik maak me meer zorgen over het gevoel dan het uiterlijk! Wat boeit het of je 'lelijk' of 'mooi' bent? Als je zelf lekker in je vel zit is het goed! Wees maar blij met de beugel!


Reageer