Skip to main content

Hoi ik ben een jongen van 14 jaar. Ik ben 2 jaar geleden (in de brugklas) afgewezen door een meisje. Ik zag er toen laten we zeggen niet al te best uit, maar k heb nu soortvan een glowup gehad. Ik heb lang niet met haar gepraat maar nu zijn we goed bevriend en snappen we ook vaak met elkaar. Soms krijg ik het gevoel dat ze me opeens wel leuk vind door sommige acties van haar.  ze gaat vaker naast/achter me zitten , een keer bij engels werd ik ergens anders neergezet (weg van m’n matties :(  en toen wou ze graag dat ik achter haar neer werd gezet (gezellig zei ze) Ik snap er nu eerlijk gezegd vrij weinig meer van. Dit is de 1e keer dat ik meer dan 2,5 jaar een crush heb op iemand. We zijn al goed bevriend maar ik hoop eig nog steeds dat er een relatie komt. Iemand help

Je kan een keertje vragen aan haar of ze al verkering en of ze een crush heeft misschien bedoelde ze dit wel lief of gaat het niet zo goed met haar en wil ze jou in vertrouwen nemen 


Hoi,

Het kan ook gewoon dat ze jou als (goede) vriend ziet, maar geen relatie wilt. Ik zou er proberen achter te komen of ze jou leuk vindt.

Groetjess


Reageer