Vraag

afgewezen door meisje


Badge

Hoi ik ben een jongen van 12 jaar en ik zit in groep 8. Ik was/ben verliefd op een meisje uit mijn klas. Ongeveer 10 minuten geleden vroeg ze mij via whatsapp: ben je verliefd op mij? Ik heb ja gezegd. het meisje zei : ik vind je wel aardig en ik wil je als gewone vriend houden, maar ik wil geen verkering… wat moet ik doen?


10 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Dat is best wel gemeen van haar

iemand zoals zij is het niet waard

sterkte

Reputatie 7
Badge +7

Dat is niet aardig van dat meisje. Want waarom vraag je dat dan? Ik kan niet in haar gedachten kijken natuurlijk maar wel raar.

Oh en nooit meer iemand via WhatsApp verkering vragen. Je weer niet of diegene dan ja zegt voor de grap of serieus.

 

 

Badge

dank je

Hey,

Ik ben het niet eens met de bovenstaande reacties. Misschien had ze van haar vrienden/vriendinnen gehoord dat jij verliefd was of dacht ze dat gewoon. En @Ik_wil_anoniem_blijven  en @Annoniem793  ze zegt dat ze hem wel aardig vindt en gewoon vrienden wil blijven, liefde moet toch van 2 kanten komen? Wees blij dat ze eerlijk is, want met iemand verkering hebben die jou niet leuk vindt is ook niet fijn, lijkt me…

Sterkte!

Reputatie 7
Badge +7

@Ikbenzeerannoniem. Zo heb ik er niet over nagedacht. Ik ben het zeker mee eens wat je zegt :)

Dat is best wel gemeen van haar

iemand zoals zij is het niet waard

sterkte

Het is niet gemeen om iemand af te wijzen.

Reputatie 7
Badge +17

Afgewezen worden is nooit leuk, maar ja, het hoort er wel bij. Het overkomt iedereen wel een keer. Het is toch beter dat ze tenminste eerlijk is geweest?

Badge

Bedankt allemaal, dit is voor mij de tweede keer dat ik afgewezen wordt door een meisje. Ik hoorde vanmorgen dat ze het tegen niemand gaat vertellen. Wat ik wel hoorde en wat ik niet zo leuk vond dat al haar vriendinnen meeluisterden met het gesprek. 

Badge

Ik ben dus bang dat ik nu gepest ga worden

Hey,

Met dat je bang bent dat je gepest gaat worden kan ik niet helpen, want ik denk dat we dan zo te horen krijgen dat we off-topic gaan. Als je al 2 keer ben afgewezen, zou je voortaan kunnen kijken hoe ze op jou reageren. Wel fijn dat dat meisje het niet doorverteld.

Sterkte!

Reageer