Vraag

afgewezen

  • 4 September 2020
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Badge

Hoi allemaal ik ben al ongeveer 2 jaar heel erg verliefd op een meisje uit mijn klas en heb haar van de week via app gevraagd. Ze zei dus nee😭. Ik weet niet goed hoe ik verder met mijn gevoelens voor haar verder moet hebben jullie tips? Alvast bedankt!


4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Ten eerste: Ik vind het al heel knap van je dat je het gevraagd hebt! Zij heeft gewoon niet door hoe geweldig jij bent. Mijn advies is: Neem de tijd. Een heartbreak is niet iets waar je in een week overheen bent. Wees lief voor jezelf en als je moet huilen: Gooi het eruit. Dat is juist goed. Gevoelens moet je niet opkroppen. Misschien kan je ook je ouders of beste vriend(inn)en hierover vertellen zodat ze er rekening mee kunnen houden. En geloof me, je komt hier uiteindelijk wel overheen

Sterkte!

XOXO

~BreezyOcean 

Badge

breezyocean kun je mijn topic ook beantwoorden vlgnsm heb je verstand

Reputatie 3
Badge +3

Vind je? Ik vind namelijk van niet😂 Maar ik zal kijken :) 

Badge

Hoi allemaal ik ben al ongeveer 2 jaar heel erg verliefd op een meisje uit mijn klas en heb haar van de week via app gevraagd. Ze zei dus nee😭. Ik weet niet goed hoe ik verder met mijn gevoelens voor haar verder moet hebben jullie tips? Alvast bedankt!

Wouw ik heb precies het zelfde meegemaakt, nou ja dat is ook niet heel raar. Maar ik heb gewoon gewacht, het is niet erg dat je nog even gevoelens voor haar hebt.

 

succes!

Reageer