Skip to main content
Vraag

advies/tips + hebben jullie dit ook?

• October 11, 2026
  • 1 reactie
  • 4 Bekeken

hoi hier komt het verhaal:

ben zelf een meisje en vraag me het afgelopen jaar af of ik misschien lesbisch ben.. Ik kan het me toch niet helemaal voorstellen van mezelf maar heb de afgelopen twee jaar best vaak een crush gehad op een meisje.. zo nu ook weer. School is weer net begonnen en ik zit in een gloednieuwe klas met echt maar 5 jongens. Die jongens vind ik ook een beetje raar ze zijn wel echt heel aardig maar ik ben er niet verliefd op (ook niet het idee dat ik dat ga worden). Maar er is een meisje echt een goede vriendin  is dat nu geworden in slechts een paar weken.  we hebben al een paar keer afgesproken en ik merk dat ik haar miss wel leuk vind.. Ik weet het niet zeker maar ik moet vaak aan haar denken, ik imagine fake scenarios dat we verkering hebben.. en ja dat. Maar ik denk dan bij mezelf: huh ben ik nou lesbisch?? ik had vroeger namelijk wel 'crushes' op jongens maar dat was nog niet echt serieus. Maar de afgelopen anderhalf jaar ben ik alleen nog maar verliefd geweest op meisjes. En het punt is dat ik mezelf niet echt een lesbisch type vind, maar dat kan aan mij liggen, of dat ik er aan moet wennen haha!

Nou, mocht je advies hebben/ tips of zo dan hoor ik t wel haha doeiii

1 reactie

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 11, 2026

Hey! Heerlijk toch dat gevoel? 😍 Laat het gewoon lekker gebeuren, volg je ♥️ en wat maakt jou het uit hoe dat heet? 😉 En al helemaal boeien wat anderen daarvan vinden. Het klinkt als een mooi gevoel en daar is niks mis mee !  Enjoy! 

Liefs, Tover xxx