Vraag

advies over relaties wat je moet verwachten en hoe het voelt of je iemand leuk vind

  • 7 July 2022
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi jongen 17 jaar 

ik ga binnen kort op vakantie ik zou graag een relatie en eventueel sex willen 

ik heb eigenlijk helemaal geen ervaring in het relatie hebben en verlieft zijn beter gezegd ik weet niet eens hoe het voelt om verlieft te zijn ja soms loop ik overstraat en denk o die ziet er knap uit maar meer ook niet ook vaak bij zwembaden of stranden zie ik vaak mensen in  meiden in bikini’s of toples mannen  met een goed gespierd lichaam en denk dan van WoW alleen ik denk bij mannen dat het gewoon puur jaloezie is en niet dat ik gay of Bi ben waar ik eigenlijk nog een beetje onzeker over ben mijn eerste kus was met een random meisje toen ik 12 was in een zwembad en ik heb wel eens samen met een jongen afgetrokken maar op liefde en seksuele actie is dat het wel dus ik ben lekker onzeker en nieuw in dit 

 

dus hopelijk kan iemand hier wat mee en me helpen 

hoe meer antwoorden hoe beter 


1 reactie

Badge

Ik kan niet echt beschrijven hoe het voelt om verliefd te zijn omdat dat waarschijnlijk voor iedereen anders is  Ik kan je wel vertellen dat als je echt verliefd bent je dat vanzelf weet.

Ik ben maar een keer verliefd geweest en zelfs na 2 en een half jaar ben ik er nog steeds niet helemaal overheen. In mijn geval was het letterlijk alsof ik door de bliksem getroffen werd. Er ging een gigantische schok door mij heen. Eigenlijk was het wel vreemd omdat ik hem nog nooit eerder opgemerkt had. 

Als je verliefd bent moet je de hele tijd aan iemand denken en je wilt ook alles over iemand weten. Ik ben best wel onrustig en als ik bij die persoon ben voel ik mij altijd ontspannen.

Helaas weet ik niks over relaties want ik heb er nooit eentje gehad

Xx Allie 

Reageer