Skip to main content

advies over meisje

• May 7, 2025
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een jongen 15 jaar envind een meisje dus best wel leuk, k ken haar al sinds de basisschool maar nooit echt met haar gepraat, sinds 2-3 maanden vind ik haar toch best wel leuk. 

Ik heb normaal nooit moeite met meiden, in ieder geval niet de 1e paar fase's maar dit voelt toch anders omdat ik haar al zo lang ken. Ik praat veel met haar via snap omdat op school ze moeilijker te bereiken is, maar op school wil k ook meer met haar praten maar ik heb het gevoel dat ze heel verlegen is.

zij heeft namelijk nog nooit echt met een jongen gepraat op de manier dat je iemand leuk vind zegmaar. 
wat moet ik doen om haar iets meer die richting op te krijgen? 

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 7, 2025

hey, 

Ik toevallig ook zoiets, en in die tijd durfte ik ook niks. Totdat ik het aan mijn beste friend vroeg. Hij pakte mijn telefoon en stuurde haar gewoon een berichtje met een vraag van iets over school (bijvoorbeeld: waneer was dat uitje ook alweer, of: zit jij niet bij mij in het groepje bij die opdracht?) toen had ik in ieder geval haar blik te pakken en een conversation starter.  Bij mij werkte dat heel goed. Maar het probleem bij de meeste mensen is bij met een meisje praten dat ze veel te bang zijn. Je denkt mischien uitgelachen te worden als ze dat aan haar vriendinnen verteld maar als ze iets voor jou is zou ze dat nooit doen. 

Ik wens je verder succes met het versieren van dat meisje, en hoop dat het lukt voor je.

gr. luc

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 7, 2025

@lucx 

heyy hahaha ja dat had ik ook gebruikt, het punt is meer, ik praat af en toe wel met haar, maar onze gesprekken zijn perse met die intentie die aangeeft ‘ik vind je leuk’, snap je wat ik bedoel? 

Ik wil namelijk nu ik haar al zo lang ken ineens heel snel gaan, maar toch wel. dat is waar ik meer mee zit. 
Bedankt voor je reactie!

• May 8, 2025

Ik zou eerst maar eens normaal contact opbouwen

vaker kletsen en interesse tonen en kijken hoe ze daar op reageert