Advies over longdistance relationship in de verkeerde richting gegaan

  • 7 February 2024
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

hey, mijn naam is der :) dit gaat over een meisje genaamd caitlin & ik wil graag wat advies over hoe ik de situatie moet inzien maar ook hoe ik er mee om zou kunnen gaan, het heeft me laatste tijd heel erg veel pijn gedaan, er is veel gebeurd dus ik zal beginnen met uitleggen.

Ik heb nu een longdistance relatie gehad voor iets langer dan 2 jaar, we zijn allebei nog vrij jong (14 & 15) maar contact tussen ouders enzovoort is er al geweest, we kunnen ook super goed met elkaar & wanneer we dan ook bij elkaar waren was het voor beide super comfortabel & kon alles wel gewoon wat we wouden zegmaar, Ik heb ook echt heel erg veel tijd samen gespendeerd bellend etc, we delen de zelfde hobbies online, en we hielden gewoon echt veel van elkaar, we hebben wel al vaker een paar dingetjes gehad wat vervelend waren, maar die zijn dan ook gewoon opgelost & het blijft natuurlijk voor nu online en struggles gaan er nu eenmaal zijn, laat ik beginnen met zeggen dat caitlin een heel erg onzeker meisje is, en ook haarzelf in het verleden heeft gesneden zowel als pijn gedaan, en ook niet de beste thuissituatie heeft (in de manier van agressieve ouders etc) ik ben vrij antisociaal door autisme, en caitlin ook & dus kan je voorstellen dat dit heel erg bijzonder was voor ons twee, er zijn wel een paar argumenten geweest in het verleden maar die zijn altijd goed gekomen, we waren ook heel erg serieus & zeker over dat we dit wouden, waar het voor t eerst toen verkeerd is gegaan tussen ons is via mijn onzekerheden gebeurd, Ik ben eigenlijk altijd al vrij stevig geweest & hield me meerendeel buitengesloten van andere, heb nooit echt die complimenten gehad & t was gewoon een hele andere ervaring, het is niet tot recent dat ik meerendeel die gewicht ben verloren, en iets gelukkiger met mezelf ben geworden, laten we zeggen dat ik er vaak gewoon niet was voor caitlin & soms mijn onzekerheden agressief heb geuit naar caitlin toe waar ik haar natuurlijk mee had gekwetst, we hebben daarna besloten dat t beter is dat we een break gingen nemen, we hebben toen ook 4/5 maand contact gedropt, en ik heb ook echt lang aan me zelf gewerkt in die tijd om beter te kunnen zijn voor ons maar ook voor me zelf natuurlijk, het was toen tot november/december 2023 dat ik een berichtje kreeg of ik misschien weer in contact met cait zou willen, en natuurlijk wou ik dat ook want ik heb die vele tijd genomen om aan me zelf te hebben gewerkt, t ging een hele tijdje goed en vanaf t begin merkte je dat onze spark ook gewoon niet weg was wat me heel erg gelukkig maakte, tot dat recent er gewoon een paar dingen waren gebeurd op de manier dat ik nog wel tijd spendeerde met haar maar niet op de manier van hele dagen, ik realiseerde me deze fout toen ook en heb proberen te communiceren over dit, maar er werd gewoon heel erg shortterm, awkward & droog tegen me gedaan, ze erkende iets later ook dat ze zo tegen me deed & ik zei dat t oke was en dat ik van haar hield, t leek heel even goed te gaan & ik had die dag ook gezegd dat ik die fouten opzij wil zetten & vanaf nu gewoon weer echt bij haar wil zijn, ik vroeg haar of ze er ready voor is om dit weer op te pakken, ik vroeg haar of ze het zeker wist etcetc, en dat het mij erg spijt voor wat er gebeurd was, die dag hebben we nog een beetje rust van elkaar genomen, en de volgende dag vroeg ik of ze wou bellen op die dag, ze zei tegen me dat ze veel school had & daarna ook huiswerk en dat ze later zou komen, ze heeft toen niet veel meer laten weten, wel gewoon “hey der wat doe je” of “hey der ik hou van je” door de dag heen, later in die avond had ze op haar story gerepost hoe ze prate met een meisje op een leuke manier, ik zei vervolgens gewoon op een normale manier of ze morgen wel tijd voor me had, en toen begon het opeens echt downhill te gaan, opeens begon ze over dingen zoals “ik weet gewoon niet meer wat er gebeurd met me” en ik probeerde hier supportive over te zijn en te praten, maar ze is nu eenmaal gewoon een moeilijk persoon als het neerkomt op communiceren, en ik kreeg t ook niet uit haar.. wat er was ze zei uiteindelijk gewoon slaapwel en ging naar bed in de avond, ik wist niet zo goed wat ik hier mee moest dus ik liet het maar gewoon even rusten tot de volgende dag, opeens de volgende dag zei ze overal sorry op en dat het haar spijt, ik kon gewoon oprecht geen normael conversatie meer uit haar krijgen, ik werd op gedelivered gezet met droge antwoorden, ik zei dat het oke was en dat ik van haar hield, het werd slowly heel random zegmaar van een instagram unfollow met elk account op prive naar mijn naam uit haar bio, naar gewoon argumenten & ruzie, ze zei dat we niet werken en probeerde gewoon elk excuus op te brengen om het zo ver te krijgen dat het klaar was tussen ons, met de redenen “ik wil aan me zelf werken” , “we werken niet” & “we werken niet door mn ouders” beetje context hierover, haar ouders zijn best onnodig agressief & best abusive naar haar toe, dus ik had een xtje gevraagd of dat niet in de weg zou zitten tussen onze longdistance relatie, maar ze antwoorde dat ze niet zo zijn bij andere & ik merkte dat ook wel iets later, ze maakte bijvoorbeeld grapjes over een trouwjurk dat ik die later zal betalen, en bijvoorbeeld groetjes naar me toe, of hoe t met me ging, gewoon van die fijne dingen :) dus dat was helemaal niet zo, dus ik ben ook vrij in de war waarom ze dit naar boven brengt, ik kwam paar dagen geleden er toen iets later ook achter dat er een jongen was waar ze over had gelogen dat t een meisje was, ze kent hem nog maar net 10dagen, t was al tot t punt waar ik amper een conversatie uit haar kon krijgen, dus ik confronteerde haar ermee dat ik wist dat t een jongen was, ze begon helemaal over dat t toch al klaar is en dat t niet uitmaakt, en dat ik er niet voor haar was en hij wel, terwijl ik die hele tijd heel erg supportive ben geweest, nu vandaag zie ik ook dat haar bio is veranderd naar zijn naam met een hartje & ik heb t mn moeder nog niet verteld dat dat dit is gebeurd, ik weet gewoon niet zo goed wat ik hier mee aan moet, het is gewoon volledig klaar en ik heb nog niet eens een echte proper reden gehad waarom, ook gewoon echt uit het niets 2 dagen ervoor zei ze nog dat ze t echt wou oplossen en ja..ze is ook echt niet zo deze jongen zijn personality is ook compleet het tegenovergestelde van waar ze naar zoekt & hij woont ook 1500km ofzo van haar vandaan, ik snap gewoon niet waarom ze 2 jaar heeft opgegeven met ease voor iemand die ze nog geen 2week kent, we wonen 2uur van elkaar elkaar en kunnen gewoon best vaak elkaar zien, ik heb gewoon een fijne moeder die dingen toelaat en er heel aardig en supportive erover is als dit is wat ik wil, ik heb nu nog niet eens een echt gesprek met caitlin gehad hierover sindsdien, en nu ze dit in haar bio heeft, weet ik t gewoon niet zo goed.. ik ben nu ook geblocked op meeste platforms, ik heb haar vannacht nog wel een berichtje gestuurd waar ik gewoon meerendeel in zet dat ze nu al een relatie zoekt bij een ander, en dat ik gewoon eerlijk wil weten wat er gebeurd is vorige week dat er zo tegen me gedaan wordt, ik update de thread hier ook later over, maar voor nu wil ik gewoon graag weten hoe iemand van een ander perspectief dit ziet, het is gewoon heel erg moeilijk voor me want t is wel een meisje waar ik veel van hou en super veel om geef /: en dit is ook de eerste x dat dit me ooit gebeurd in een relatie..


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @derr777 

Ik kom morgen erop terug, het is een lang bericht😀

Maar wil zeker helpen.

Groetjes ItzJustin

Reageer