Vraag

advies over een jongen ajb

  • 3 January 2024
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoii,

Ik heb dus een rare situatie met een jongen en ik heb geen idee wat ik er mee moet, help asjeblieft🙏🏻.

Oke dus ik had iets van 3 maanden geleden een jongen ontmoet via Omegle en ik had m toegevoegd op Snap. We kwamen dr al snel achter dat we elkaar leuk vonden en hij deed ook super lief. Op een gegeven moment hadden we een relatie (dat was al na een week of 2, don't judge please) en toen ging alles wel prima eigenlijk alleen hij was vaak heel druk met alles en nog wat en had ie eigenlijk geen tijd voor mij. Ik vond dat zelf heel erg vervelend want hij had wel tijd voor zn vrienden en voor fortnite enzo maar dus niet voor mij. Ik had het al vaak aangegeven dat ik dat vervelend vond en hij zei altijd sorry enzo maar ook dat ie er niks aan kon doen. Op een gegeven moment vond mijn vriendin dat er echt wat van gezegd moest worden en ze stuurde via mijn telefoon een appje naar hem dat hij normaal moest doen en dat hij meer tijd moest vrijmaken voor mij en hij werd daar boos om. Ik wist er trouwens niks van af en hij maakte het dus gewoon uit zonder dat ik het wist via mijn vriendin omdat hij er klaar mee was (met mijn vriendin). Ik hoorde dat dus achteraf van mn vriendin en toen had hij me al geblokkeerd. Ik had m nog wel als vriend op Tiktok dus ik was hem daar de hele tijd aan t appen en aan het smeken of hij het zou kunnen vergeten. Uiteindelijk na 2 dagen hadden we weer maar deed hij heel erg raar tegen mij dus toen had ik het weer uitgemaakt want ik kon zo langer niet door en hij had ook gedachten over zelfmoord enzo en ik struggelde ook met te veel op dat moment dus ik kon het niet meer aan.

Nou laten we zeggen iets van 3 weken geleden had ik hem weer toegevoegd op Snap want ik wilde weten hoe het met hem ging en hij zei van dat hij me miste enzo. 2 dagen daarna had ie me weer geblokkeerd want hij werd boos omdat ik vroeg hoe het met m ging. Ik begon m toen opeens echt te missen dus ik maakte een extra account aan om hem weer toe te voegen (laten we zeggen dat dat iets van 3 dagen later was). Toen zei ik dat ik hem miste en toen zei hij dat hij iemand beter had gevonden en dat hun al een paar maanden hadden (ik vond dat heel raar want hij zei dan dat hij me miste en daarna dat ie iemand beter had gevonden maar oke). Ik zei het toen ook maar niet dat ik al met iemand had maar dat ik iemand beter had gevonden om hem een soort van jaloers te maken en toen opeens toen ik dat zei had die chick van m hem gedumpt voor een vriend van hem en toen zei ik maar dat die gast mij ook had gedumpt. Toen zei hij weer dat ie me miste en we bleven snappen en zo en op een gegeven moment begon ik maar een hartje te sturen want ik dacht ik maak maar de eerste move. Eerst pikte hij het niet op en toen opeens op kerstavond merkte hij het hartje op en was helemaal verbaasd dat ik hem miste enzo en zei daarna dat hij me ook miste maar dat hij niet met mij in een relatie kon zijn omdat hij dan seksuele gedachten zou hebben en dat hij daar ook al hulp voor kreeg enzo maar ja. Ik was van oke prima en ik bleef gewoon hartjes sturen want ja ik miste hem nog steeds.

Op oudjaarsavond dacht ik weetje wat ik ga gewoon een 'new year, new us' gooien en ik stuurde dus een berichtje van kunnen we niet gewoon een nieuwe start maken in 2024 en dan miss een relatie? en hij zei van nou ik vind je leuk maar meer als vrienden terwijl hij dat minder dan een week ervoor niet dat vond dus ik zat helemaal hoog in mn emoties want ik was echt zwaar teleurgesteld en ik was boos en ik zei dus van hoe snel verander jij nou van gedachten dan en ja dat dus. ik had dat berichtje gestuurd voor 12 uur dus ik zei om 12 uur tegen hem van een nieuwe start als vrienden? en hij zei oke en sinds dien hebben we niet meer gepraat en de gesprekken zijn bijna de hele tijd maar eenzijdig. ik kan maar niet over m heen komen en ik mis m echt maar ook gewoon als iemand waarmee je kan praten en ik snap ook niet wat hij nou wil. Ik snap ook niet waarom ik m uberhaupt nog zo erg mis want ik vind m niet aantrekkelijk ofzo en hij was dus ook niet echt mega lief ofzo.

(Trouwens nog fyi, hij woont ong anderhalf uur van me af dus we hebben elkaar nog nooit in het echt gezien.)

 

Dus kan iemand misschien advies geven? 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Nog al lang verhaal en lastig om advies te geven, maar ik ga mijn best doen en heb 't helemaal gelezen:

Ik vraag me af of jullie elkaar echt leuk vinden, vooral omdat je hem niet aantrekkelijk vind. Misschien ben je gewoon opzoek naar iemand waarmee je een echte relatie aan kan gaan, vooral ook omdat jullie op 1.5u afstand van elkaar wonen.

Je hebt hem ook niet i.r.l ontmoet en het lijkt ook nogal vreemd wat hij doet.

Misschien is het beter om het gewoon te laten gaan en opzoek te gaan naar iemand warmee je een sterke relatie kan opbouwen.

Je moet zelf even kijken waar jij je op dit moment echt prettig bij voelt, bij hem, om liever toch niet bij hem?

Succes!

Reputatie 1
Badge

Nog al lang verhaal en lastig om advies te geven, maar ik ga mijn best doen en heb 't helemaal gelezen:

Ik vraag me af of jullie elkaar echt leuk vinden, vooral omdat je hem niet aantrekkelijk vind. Misschien ben je gewoon opzoek naar iemand waarmee je een echte relatie aan kan gaan, vooral ook omdat jullie op 1.5u afstand van elkaar wonen.

Je hebt hem ook niet i.r.l ontmoet en het lijkt ook nogal vreemd wat hij doet.

Misschien is het beter om het gewoon te laten gaan en opzoek te gaan naar iemand warmee je een sterke relatie kan opbouwen.

Je moet zelf even kijken waar jij je op dit moment echt prettig bij voelt, bij hem, om liever toch niet bij hem?

Succes!

Okee heel erg bedankt voor je advies :)

Reputatie 5
Badge +2

Ik denk dat hij gewoon spelletjes speelt en hij is het niet echt waard. Ik zou op zoek gaan naar iemand anders want dit lijkt me niet echt een persoon waarmee je een relatie mee wilt je verdient beter meid ❤️

Reputatie 1
Badge

Ik heb ook ooit n jongen via Omegle ontmoet en n relatie mee gehad, maar niet zo serieus als in jouw geval. Ik snap hoe het is om zo verliefd te zijn op iemand, maar geloof me later ga je zien hoe gemeen hij nu doet. Ik hoop het beste voor je en weet dat de red flags zeker aanwezig zijn. Je kunt dit <3.

Reageer