Skip to main content
Vraag

advies nodig over Jongens (jongens en meisjes mogen antwoorden) en ik wil weten of ik niet overkom als een pickme meisje

• August 1, 2026
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3

Oke dus misschien weten sommige het al. Als ze mijn andere topics hebben gelezen, maar ik ga binnenkort op Stijldansen. Wat dat is? Stijldansen is zegmaar met een partner dansen en dan vooral een beetje romantische of passievolle of flirterige dansen, maar ik wil zegmaar op mijn eerste les zegmaar niet bij de meiden staan als we wachten ofzo, maar gelijk wil ik op de jongens afstappen. Maar wat vinden jullie daarvan eigenlijk? Is het een goed idee of hoe kom ik dan zegmaar over? Want ik wil echt niet als een 1 of andere pickme meisje overkomen. Die zich voordoet alsof ze beter is of uniek en anders is. Wat misschien voor mij een beetje waar is, omdat ik een andere persoonlijkheid heb en andere unieke hobby's. Maar ik wil zo niet overkomen alsof ik te veel mijn best doe voor hun aandacht.

Want de reden voor mij is waarom ik alleen dan met jongens om wil gaan is zegmaar door meer van dat al mijn vriendinnen die ik had mij vroeger verraden hebben. En daar ben ik een beetje klaar mee. Want ik denk juist dat ik bij jongens meer mezelf kan zijn en misschien dat ze mijn droge slechte humor begrijpen. Maar ik wil niet dan als een pickme meisje overkomen.

En nog iets de leeftijdscategorie van de dansklas waar ik naartoe ga is zegmaar vanaf 12 jaar tot en met 19 jaar oud. Dus ja dat is ook iets. En wat zouden die jongens misschien over mijn outfit die ik in gedachte heb vinden, want ik heb die outfit al een tijdje in mijn hoofd zitten hier is dus die outfit.

Outfit: Ik dacht dus aan een bruin shirt die ik dan wat boven mijn navel knoop en mijn rechtermouw naar beneden zodat ook mijn schouder blootgelegd is en nog een grijze joggingbroek en ik dacht ook aan wat mascara en een beetje lipgloss.

Maar ik weet niet over die outfit, want ik wil niet overkomen als iemand die te veel zijn best heeft gedaan ervoor.

Maar als jullie willen antwoorden heel erg bedankt😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

2 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Vaak actief
  • August 3, 2026

Hoi, dat is allemaal prima toch? Zolang je maar niet jezelf gaat "acteren" en dit echt bij jou past, denk ik dat jongens je zeker interessant zullen vinden 😍 volgens mij komt een liefde meestal als je het niet verwacht. Ik denk dat jij hiermee wel 'slaagt' hoor, als ik de reacties van jongens op andere topics lees ook 😄

Groetjes Tjempie xxx

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 3, 2026

@Tjempie ik zou ook niet eens acteren, want ik ben nou eenmaal zo. Dus ja dat.

Bedankt voor je reactie😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥