Vraag

Advies nodig over crush

  • 24 April 2022
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hey allen,

Ik crush al zo’n 7 maanden op een meisje en het gaat soms goed en soms niet goed. 
Ik vraag me nu af wat ik moet doen, want misschien is het beter om hiermee te stoppen. 

Ik zal alles even samenvatten:

September 2021, het nieuwe schooljaar begon en het was een nieuwe frisse start. Ik leer iedereen beter kennen, dit was vorig jaar niet mogelijk door mijn lage zelfvertrouwen, corona en online les. Ik bevriend een meisje uit de klas. Ik mocht haar eerst echt niet, maar opeens gebeurde het gewoon. 

Ik begin met haar te appen en we worden “vrienden”. Langzaam maar zeker kreeg ik in oktober gevoelens voor haar. We waren nog vrienden tot zo’n november. In november was dit echt raar, we appten online, maar we spraken elkaar niet op school. 

Ook is van waar we een week of twee elkaar de hele dag appen, maar de volgende week elkaar gewoon niet appen. Het schommelde tussen deze 2 standen sinds november tot april.

In april komt er een doorbraak en ze vraagt me om een project samen te doen. Ik zeg natuurlijk ja. 
In deze 2 weken in april appen we heel erg veel (niet over het project), veel meer dan ooit en op school praatten we heel veel.

Net toen ik dacht dat het goed ging, ging het opeens mis. Ik appte haar elke dag, maar ze reageerde steeds kortaf en appte mij niet meer eerst. En wanneer ik haar spreek op school kijkt zij mij alleen aan, lacht, en zegt vervolgens niks meer terug. 

Dus ik vraag me af, wat moet ik doen? Kan ik het beste van mn gevoelens afkomen? Of iets anders? 

Alvast bedankt! 
 

nb titel aangepast op grond van forumregel 13:  Maak een duidelijke titel bij je bericht die goed weergeeft waar je topic over gaat.


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Mmm. Ingewikkeld. Ik zou een keer vragen om met haar te zitten en dan aan haar vragen of ze nog gevoelens voor je heeft. Zo niet, dan lijkt het mij uiteraard het beste voor jou om ook te proberen van je gevoelens af te komen. Als zij zegt dat ze nog wel gevoelens voor jou heeft, kan je vragen waarom ze je minder appt en minder spreekt.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Sano07 ,

ff een vraagje, ik zie niet echt ergens staan dat jullie ‘officieel’ verkering hebben. Heb je haar echt gevraagd of was het meer een gevoel dat jij dacht dat jullie verkering hadden en zij misschien alleen dat jullie leuk aan dat project werkten. Zou dat kunnen en misschien is zij jou bij dat project zo leuk gaan vinden dat ze verliefd op je is geworden en niet weet wat ze nu moet en ze jou niet durft te vragen , omdat ze niet weet of jij haar zo leuk leuk vindt. Dat ze daarom alleen naar je lacht ofzo.

Ik zou even checken of jullie wel al verkering hebben. Anders doen wat @Samuel020 zegt, dus praten en dan weet je het zeker.

Btw, ik snap eigenlijk meisjes vaak verkeerd, dus misschien praat ik onzin, maar ik heb iig een goed excuus, want zelf val ik op jongens 😄

Ik wens je iig succes.

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +19

Lastig ik zou vragen wat er aan de hand is en blijven vragen tot ze antwoord geeft en verliefd ik zou ook dat vertellen tijdens dat gesprek. Vertel je hoe het gegaan is?

Wilhelmavemela.

Reageer