Skip to main content
Vraag

advies nodig, lange afstandsrelatie

• August 15, 2026
  • 0 reacties
  • 5 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik was dus laatst op vakantie in Frankrijk en daar leerde ik een Franse jongen kennen. Lang verhaal kort; hij is nu mijn vriendje. Ik vind hem heel leuk en we chatten en bellen vaak en we sturen heel de dag snaps naar elkaar. 

Het probleem is alleen dat hij 5 uur van me vandaan woont met de auto en dat mijn ouders niets van mijn relatie afweten (ze weten dat hij interesse had maar niet dat hij daadwerkelijk mijn vriendje is nu). 

Ik mis hem nu al (pas twee weken) ongelooflijk erg en ik ben bang dat ik hem nooit meer zal zien. Ik hou heel veel van hem, maar in een relatie vind ik bij elkaar kunnen zijn en lichamelijk contact enzo best belangrijk, wat nu gewoon echt niet kan.

Maar moet ik het dan nu uitmaken met een jongen die ik heel leuk vind?? Aan de ene kant weet ik dat deze relatie niets kan worden als ik hem nooit meer zie (wat zeer waarschijnlijk is) en dat het heel kut is omdat ik hem heel de dag mis, maar aan de andere kant als ik het uit zou maken zou ik daar ook kapot van zijn omdat ik echt van hem hou. 

Hebben jullie advies voor wat ik moet doen?